AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Ble det fint? Eller fikk du for mye bøy på vippene? Anonymous poster hash: 73d0c...f01
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Mente ikke farge av bryn, men farge av øyevipper Anonymous poster hash: 73d0c...f01
Gjest Pheel Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Farger både vipper og bryn regelmessig og er veldig fornøyd, gjør det selv. Aldri bøyd vippene, da. Endret 14. februar 2015 av Pheel
Tibbie Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Jeg farger også vipper og bryn, men føler ikke at fargen blir så synlig på vippene :/ Ser egentlig ikke så mye forskjell, så det går mest i brynfarging nå for tiden. Gjør det ca. hver tredje måned.
Kragebein Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Farger vipper og bryn hjemme, er veldig fornøyd. Har litt av samme problem som Tibbie med at fargen ikke blir så synlig på vippene, men det hjelper om jeg bruker svart farge 2-3 ganger. Jeg har veldig lyse hår naturlig, så om jeg ikke farger dem er de nærmest usynlige.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Hvilke farger/merke bruker dere? Noen gode tips for å farge vippene selv? Anonymous poster hash: 73d0c...f01
laperla Skrevet 14. februar 2015 #7 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Etter å brukt vippe extensions i 1 1/2 år, prøvde jeg før jul LVL vippeløft. Resultatet er veldig fint i ca. 2 uker, deretter er det vanskelig å få vippene fine, da noen vipper er det kjempekrøll på, andre noe, og andre mindre/ingen. Vippene står til alle kanter, og det er ikke mulig å pynte på vippene med vippetang. Først nå er all krøll borte fra vippene, endelig. Kommer ikke til å ta denne behandlingen igjen, og anbefaler den heller ikke. Ville mye heller kjøpt en vippetang på batteri som denne eller som denne på Ebay. De kan være litt vanskelige å få draget på til å begynne med, men når en får prøvd seg frem litt, får en kjempe fine vipper. Den siste jeg linket til fra Ebay er den jeg bruker nå, og den er like god som den jeg har brukt fra Model Co. Jeg farger både vipper og bryn selv, bruker farge fra Refectocil. Bruker nr. 1 Sort og/eller nr.2 Blåsort på vippene. Ville forresten kjøpt denne, da den har kremkonsistens. Lettere å jobbe med. Dette går helt fint, bruker en mascarakost til å påføre fargen, og farger alltid i to omganger. Her kommer den vippetanga også til nytte, slik at du kommer godt til alle vippene. Endret 14. februar 2015 av laperla
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #8 Skrevet 14. februar 2015 Etter å brukt vippe extensions i 1 1/2 år, prøvde jeg før jul LVL vippeløft. Resultatet er veldig fint i ca. 2 uker, deretter er det vanskelig å få vippene fine, da noen vipper er det kjempekrøll på, andre noe, og andre mindre/ingen. Vippene står til alle kanter, og det er ikke mulig å pynte på vippene med vippetang. Først nå er all krøll borte fra vippene, endelig. Kommer ikke til å ta denne behandlingen igjen, og anbefaler den heller ikke. Ville mye heller kjøpt en vippetang på batteri som denne eller som denne på Ebay. De kan være litt vanskelige å få draget på til å begynne med, men når en får prøvd seg frem litt, får en kjempe fine vipper. Den siste jeg linket til fra Ebay er den jeg bruker nå, og den er like god som den jeg har brukt fra Model Co. Jeg farger både vipper og bryn selv, bruker farge fra Refectocil. Bruker nr. 1 Sort og/eller nr.2 Blåsort på vippene. Ville forresten kjøpt denne, da den har kremkonsistens. Lettere å jobbe med. Dette går helt fint, bruker en mascarakost til å påføre fargen, og farger alltid i to omganger. Her kommer den vippetanga også til nytte, slik at du kommer godt til alle vippene. Takk for utfyllende svar Hvordan farger du vippene? Må man blunde mens det virker? Og er det bare å skylle øyene i vann når virketiden er ferdig? Anonymous poster hash: 73d0c...f01
laperla Skrevet 14. februar 2015 #9 Skrevet 14. februar 2015 Takk for utfyllende svar Hvordan farger du vippene? Må man blunde mens det virker? Og er det bare å skylle øyene i vann når virketiden er ferdig?Anonymous poster hash: 73d0c...f01 Bare hyggelig Det ideele er selvfølgelig at noen gjøre dette på deg, slik som i salong. Hvor du får slike beskyttende pads under øyene, og at du ligger med øyene igjen, og får fargen smurt på vippene. For min del, er det heller sjeldent at jeg får hjelp til dette, så jeg gjør så godt jeg kan. Jeg renser først bort all sminke før jeg begynner, så blander jeg fargen. 2 cm farge, og 10 dr. væske, rører godt sammen. Så bruker jeg vippetangen som nevnt over, og legger på farge på med en mascarakost med stødig hånd. Legger også farge på oversiden av vippene. Det var litt ubehagelig de første gangene, men etterhvert går dette fint, så lenge en er forsiktig. Jeg pleier også å legge på et par øyemasker så beskyttes huden for fargen, samt at den får litt fukt. Fjerner fargen med lunket vann. Legger en bomullspad over undervippene (farger kun vippene oppe), samt en over de øvre vippene, holder de over øyene noen sekunder (da har jeg det ene øyet igjen), også gnir jeg litt på de. Da prøver jeg å forsiktig lukke opp øyet, som regel da er fargen borte. Hvis ikke, tar jeg en ny pad, og repeterer. Det kan svi noe, men så har jeg sensitive øyne også.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #10 Skrevet 16. februar 2015 Vippeløft fungerer helt utrolig bra! Anonymous poster hash: a6621...058 1
Gjest Pheel Skrevet 16. februar 2015 #11 Skrevet 16. februar 2015 Hvilke farger/merke bruker dere? Noen gode tips for å farge vippene selv? Anonymous poster hash: 73d0c...f01 Bruker askebrun farge kjøpt på Vita, både for vipper og bryn, lar bare fargen sitte lenger i på vippene enn brynene. Ser veldig stor forskjell på både vipper og bryn, men fargen blekner ganske raskt, så må gjøres ofte om man ønsker å beholde de like mørke. Er ikke noe vanskelig å påføre overhodet, blander bare noen dråper fra to tuber sammen og så medfølger det en vippekost, til brynene pleier jeg å bruke en q-tips til å påføre. Det som kommer utenfor tørker jeg bare av med ansiktsvåtserviett, fargen setter seg ikke raskt på huden, hvertfall ikke like raskt aom hårfarge gjerne gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå