Gå til innhold

Spørsmål om kalori-inntak og MFP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg følger My Fitness Pal sin greie, og så langt har jeg gått ned 5 kg på 7 uker. jeg skrev at jeg ville gå ned 0.75 pr uke, og fikk da opp et kosthold som sier 1300 kalorier daglig. Helt ærlig, dette syns jeg er lite og jeg sliter med å bli skikkelig mett (selvom jeg spiser godt sammensatte måltider av proteiner, fett og karbs). Jeg spiser mye egg og rent kjøtt og pøser på med grønnsaker...men likevel jeg syns det er lite. Er småbarnsmamma, hjemme i perm med tvillinger, og er ikke akkurat stillesittende. Krysset av på "litt aktiv" da jeg er stort sett på beina når jeg er inne, rydder og ordner, og så er jeg på tur hver dag med vogn.

Jeg har nå klikket over til at jeg vil gå ned 0.5 kg pr uke og fikk da opp at jeg kunne spise 1650 kalorier pr dag, noe jeg syns høres mye bedre ut....

Hva tror dere, så langt har jeg jo hatt en jevn og fin nedgang...Vil dette ødelegge nedgangen min, det at jeg spiser mer, eller vil det rett og slett bare gå littegrann senere....?

Er så redd jeg nå roter det til...

Takk :)

Anonymous poster hash: 9b4d5...3bd
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Du vil gå ned, men saktere og i mine øyne mye sunnere :)

• Liker 1
Skrevet

Du vil gå ned, men saktere og i mine øyne mye sunnere :)

Takk for svar... Synst bare 1650 kalorier høres litt mye ut pr dag...(?)

Gjest Runforit
Skrevet

Takk for svar... Synst bare 1650 kalorier høres litt mye ut pr dag...(?) Anonymous poster hash: 9b4d5...3bd

Nei, det er ikke mye. Minimum anbefalt uten noen form for aktivtet er 1500 kcal. 1650 for en travel småbarnsmor er passelig.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke mye. Minimum anbefalt uten noen form for aktivtet er 1500 kcal. 1650 for en travel småbarnsmor er passelig.

Tusen takk for svar.

Så vil jeg takke deg for at du henger her på forumet :) du har hjulpet meg mange ganger, enten jeg skriver anonymt eller under nick ;) syns du har sunne, kloke og gode svar, der du tar avstand fra et usunt kroppsfokus og for lite kalori-inntak - , og det liker jeg! Takk :)

Skrevet

Tusen takk for svar.

Så vil jeg takke deg for at du henger her på forumet :) du har hjulpet meg mange ganger, enten jeg skriver anonymt eller under nick ;) syns du har sunne, kloke og gode svar, der du tar avstand fra et usunt kroppsfokus og for lite kalori-inntak - , og det liker jeg! Takk :)

Denne signerer jeg! Runforit gjør dette forumet til et bedre sted, og jeg føler at hun alltid har noe klokt å bidra med uahengig av hva debatten gjelder.

Anonymous poster hash: aba9e...ba3

Gjest Runforit
Skrevet

Tusen takk for svar.

Denne signerer jeg! Runforit gjør dette forumet til et bedre sted, og jeg føler at hun alltid har noe klokt å bidra med uahengig av hva debatten gjelder.

Anonymous poster hash: aba9e...ba3

Takk dere :) Veldig koselig å høre ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...