Gå til innhold

Noen som har ipad cover med tastatur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laptoppen min er litt stor til å drasse med seg på universitet, men jeg kunne godt tenke meg å notere med ipaden min. Er det noen som har cover med tastatur? Jeg så på Logitech sine... de virker veldig bra, men de koster jo 1000 spenn jo! :sukk:

Noen som har Logitech som har en kommentar om produktet? Eller er det noen som har et bra tastatur som ikke koster like mye. Hadde et lite Logitech tastatur som var løst, men det var ikke noe bra i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 04d3c...21e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Logitech Ultrathin er verdt hver krone. Jeg har det på iPad Air og hadde det på gamle-iPaden, klarer meg ikke uten lenger og alle som har prøvd mine har kjøpt selv.

Anonymous poster hash: 458ea...ce4
  • Liker 1
Skrevet

Logitech Ultrathin er verdt hver krone. Jeg har det på iPad Air og hadde det på gamle-iPaden, klarer meg ikke uten lenger og alle som har prøvd mine har kjøpt selv.

Anonymous poster hash: 458ea...ce4

Takk. Jeg har sett på denne selv. :)

Skrevet

Hvis noen andre tenker på å kjøpe logitech så ville jeg bestilt fra Amazon.uk. Jeg fikk min kjempe billig. Jeg måtte ut med litt for porto, men det ble likevel mye billigere enn det jeg fant i Norge.

Skrevet

Hvis noen andre tenker på å kjøpe logitech så ville jeg bestilt fra Amazon.uk. Jeg fikk min kjempe billig. Jeg måtte ut med litt for porto, men det ble likevel mye billigere enn det jeg fant i Norge.

Og da fikk du norsk tastatur, med Æ, Ø og Å?

Anonymous poster hash: f4137...ae2

Skrevet

Og da fikk du norsk tastatur, med Æ, Ø og Å?

Anonymous poster hash: f4137...ae2

Ops. :P

Men det gjør ikke noe fordi jeg studerer Engelsk! :D

Skrevet

Liten oppdatering- Tastaturet jeg bestilte hadde ÆØÅ, det var bare skult under andre symboler. Så det gikk helt fint å bruke det til å skrive norsk. Bruker det nå. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...