Gå til innhold

Dere med 2 eller fler tattoos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2. Hadde lyst på i mange år før jeg endelig gjorde det. Men før timen min var jeg redd, mest for hvor vondt det ville bli, men også redd for at jeg skulle komme til å angre meg.

Nå har 2 år gått, og min eneste "anger" har vært at jeg ikke våget å få den større. ;) Det var ikke noe mer betydning enn at den var søt og jeg hadde lyst. Kan skjules og kan vises. Men aldri følt behov for å skjule, bare stolt over å vise fram "smykket" mitt.

Kan ikke huske å vært redd for anger på nr 2. Men den er på et "skjult" sted og mye betydning.

Nå vil jeg ha nr 3. Noe fint jeg har lyst på, på armen, så veldig synlig.

Er redd for å angre.

Er det fler som er sånn?

Nå har jeg litt beslutningsvegring, liker ikke å ta store avgjørelser, men..

Anonymous poster hash: 44303...ac6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal vente litt? Jeg hadde planer om å ta en på armen, og hadde tenkt på den i 3 år. Nå er det 2 år siden jeg nesten tok den, og har vært veldig glad for at jeg ikke tok den likevel (hadde brått ikke råd likevel den gang).

Har selv 2 fra før.

Hvor lenge har du tenkt på den? Hvor stor betydning vil den ha?

Skrevet

Hvorfor er du glad for at det ikke ble noe? Etter 3 år med lyst på den.. Jeg har hatt lyst på noe på armen i ett år. Lyst på flere ting.. Så har planlagt litt hvordan det vil passe sammen. Men den jeg har bestemt meg for å starte med, ha øverst bestemte jeg meg for for ca 6 mnd siden.

Føler meg litt utålmodig, har så lyst på den fine tattoen! Men også litt redd. Det går ikke ann å ombestemme seg..

Anonymous poster hash: 44303...ac6

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg har bare brått endret synspunkt på det. Vil ikke lenger dekke til så mye hud med tatoveringer. Det skjedde ganske plutselig, men det siste året har jeg vært sjeleglad for at jeg ikke tok noen av de mange tatoveringene jeg hadde planlagt.

Det er jo veldig forskjellig hvordan vi reagerer og forandrer oss da, så er jo godt mulig du er stikk motsatt av meg. :)

Skrevet

Jeg har en stor på overarmen og en liten på den andre underarmen. Den lille elsker jeg, den betyr mye for meg og den er ikke så synlig.

Den store angret jeg på sekundet hun var ferdig og tattovere. Men det er nok mest fordi jeg ikke synest hun gjorde en så god jobb som det fremstår på repetoaret hennes og av andre som anbefalte henne. Den er slurvete og har stygge detaljer. Føler for og gå med genser hele tiden. Blir nok enten og fjerne den eller og fikse på den med tiden. Tok den heldigvis i svart hvitt.

Anonymous poster hash: 200f1...a04

Skrevet

Jeg har tre stykker, vil ha mer! :ler:

Nummer to er den største og den jeg liker best, selv om nummer tre "betyr" mer for meg. Liker størrelsen, men vil ha større neste gang. Tok min første for åtte år siden.

Skrevet

Jeg har to sleeves. Den første var jeg opptatt av at skulle kunne skjules, men da det viste seg at det ikke hadde noen konsekvenser at den var synlig kjørte jeg full spiker på den andre armen. Har aldri angret. Kan fremdeles dekke over med skjorte eller bluse på jobb ved behov, men selv i mine temmelig konservative kretser er det få som bryr seg. Hender jeg får noen nysgjerrige spørsmål, men ikke noe verre enn det.

Anonymous poster hash: 6a56a...9e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...