AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Jeg er over snittet opptatt av sminke, og ønsker å sminke meg selv i bryllupet. Hva konkret må jeg passe på? Jeg bruker ikke voldsomt/kraftig sminke til daglig, men bruker både øyeskygge, kajal osv, så er alltid "synlig" sminket selvom det er naturlig. Tenker derfor å gjøre en ekstra fin hverdagssminke på en måte.. Jeg skal ikke bruke foundation med solfaktor, for å unngå hvit hud ved blitz. Hva annet må jeg tenke på?Anonymous poster hash: 1ca4b...ff6
Gjest Daenerys Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Holdbarhet. Bruk primer, ha med pudder du kan påføre mer av, bruk en litt nøytral leppestift. Husk at du skal se på bildene i mange, mange år Og så kan setting powder også være lurt. Ellers er vannfast mascara et must, og gjerne en veldig god eyeliner som er vanskelig å få av Lurt å teste med kamera også, med og uten blitz, i ca lyset dere skal ta bilder i Da ser du fort om du må endre noe.
Luna Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Bruk også primer til øyelokkene (Urban Decay sin gjør at øyenskyggen holder til neste dag, omtrent). Husk contouring, det gjør seg alltid bra på bilder. Ikke bruk mye øyensminke OG leppestift, velg mellom å fokusere på én av de to. Hmm.. Det er det jeg kommer på.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Mitt tips er å ha sminke litt "enkelt" før bryllupet, ta med sminken din der dere skal være også fikser du litt underveis 😊Anonymous poster hash: 5a356...4f3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Unngå alt som inneholder alt av glitter og lysreflekterende greier, da blir du blek på bildene når blitzen kommer. Ha pudder til å dabbe ned blanke soner Løsvipper Masse leppepomade om du ikke skal bruke noe annet slik at leppene ser fine ut. Smink deg nedover på halsen og jevn utover på brystet og "på sidene" på halsen. Anonymous poster hash: f0411...144
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Smink deg nedover på halsen og jevn utover på brystet og "på sidene" på halsen.Anonymous poster hash: f0411...144 Blir ikke det fort grisete på kjolen? Anonymous poster hash: 5a356...4f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå