AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Overskriften sier vel sitt.Hvor mange år aksepterer dere å vente på en psykisk syk mann med baggasje? Anonymous poster hash: 0f234...e6f
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 0 år, beklager... Anonymous poster hash: 19fd4...7ca 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Bare gå videre. Kanskje vente til i morgen da, pga dagen i dag. Hilsen mannen i overskriften. Anonymous poster hash: 4a02f...4f7 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Harde kår for dem som sliter psykisk, ser jeg (etter hele to svar). Ingen kjærlighet til den som sliter nei. Men år.. ? Tja... Det kan en vel bare avgjøre fra situasjon til situasjon. Anonymous poster hash: 2cccf...a65 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Jeg står ved en mann jeg allerede har etablert noe med dersom han går igjennom vanskelige tider. Men jeg innleder ikke noe med noen som bringer mer vanskeligheter enn glede, og spesielt venter jeg ikke på noen som "ikke er klar for noe forhold nå". Det er nok av menn der ute, og livet er for kort til å sitte på gjerdet. "Skadeskutt" og "psykisk syk" er forresten to forskjellige ting, så du burde vel presisere hva vedkommede "lider" av. Anonymous poster hash: d595a...be5 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 "Skadeskutt" og "psykisk syk" er forresten to forskjellige ting, så du burde vel presisere hva vedkommede "lider" av. Anonymous poster hash: d595a...be5 Tilknytningsproblemer,depresjon og angst. ts Anonymous poster hash: 0f234...e6f
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #7 Skrevet 14. februar 2015 At du vurderer å vente har vel egentlig mest med din egeb uaikkerhet å gjøre. Slapp av du finner en som du liker like godt og ikke har de problemene. Ikke vits å vente på en ubruklig kar som kanskje aldri blir bedre. Anonymous poster hash: 688db...f61
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #9 Skrevet 14. februar 2015 Denne tråden er så intetsigende som "hvor mye penger burde jeg bruke på en sofa", uten å komme med detaljer rundt spørsmålet. Hvor lenge har du allerede ventet? Hvor ofte møtes dere? Har dere hatt sex? Har det vært fremgang i forholdet deres? Kom gjerne med litt mer informasjon ellers vil du bare få nei som svar.Anonymous poster hash: d8b2f...b5c 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #10 Skrevet 14. februar 2015 Umulig å si. Men om han ikke kommer med noe tidsperspektiv til deg så bør du droppe han. La heller han komme til deg når han er klar - om du da fortsatt er singel. Anonymous poster hash: ac946...9be 1
Gjest Vind Skrevet 14. februar 2015 #11 Skrevet 14. februar 2015 Jeg hadde ikke ventet ettersom livet går raskt nok som det gjør.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #12 Skrevet 14. februar 2015 TS - er du en slik mann, eller er du kvinnen som lurer på om du vil vente? For min del (jeg er kvinne), tenker jeg at jeg i utgangspunktet godt kunne ha ventet på en mann som slet psykisk. Det ville da kommet an på hvordan han behandlet meg, og hvor god kjemi vi hadde.Anonymous poster hash: abaf1...e45 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #13 Skrevet 14. februar 2015 På en måte venter jeg på en slik mann nå. Han er veldig vanskelig å komme innpå, liker ikke å prate om seg selv, tuller mye når ting blir litt seriøst. Likevel kommer han med små "innrømmelser" som at han er livredd for å være i et forhold, men likevel leter etter noen å dele livet med og føler seg ensom. Jeg vet jo dette, og presser ham verken ved å spørre om for mye personlig, og når det gjelder å møtes. Føler at dette hjelper ham å slappe mer av, og han er seg selv oftere. Hver gang har deler noe personlig med meg blir jeg glad, for jeg vet det koster ham mye samtidig som han kanskje føler en slags lettelse? Høres kanskje slitsomt ut for mange, men jeg har en følelse av at denne mannen er verdt å vente på. Han er utrolig snill og hyggelig og uhyre intelligent, selv om han har diverse problemer med seg selv. Om han ikke viser seg å være verdt det er det jo bare en lærdom jeg må ta med meg videre. Men i årevis? Nei. Det er selvpining. Anonymous poster hash: 9f007...811 2
Gjest Klaveret Skrevet 14. februar 2015 #14 Skrevet 14. februar 2015 Hva mener du med å vente på? Er han på institusjon? Vil han ikke ha kontakt med deg, men du prøver likevel? Er dere i et forhold og du vil at dere skal etablere dere og kanskje få barn?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #15 Skrevet 14. februar 2015 På en måte venter jeg på en slik mann nå. Han er veldig vanskelig å komme innpå, liker ikke å prate om seg selv, tuller mye når ting blir litt seriøst. Likevel kommer han med små "innrømmelser" som at han er livredd for å være i et forhold, men likevel leter etter noen å dele livet med og føler seg ensom. Jeg vet jo dette, og presser ham verken ved å spørre om for mye personlig, og når det gjelder å møtes. Føler at dette hjelper ham å slappe mer av, og han er seg selv oftere. Hver gang har deler noe personlig med meg blir jeg glad, for jeg vet det koster ham mye samtidig som han kanskje føler en slags lettelse? Høres kanskje slitsomt ut for mange, men jeg har en følelse av at denne mannen er verdt å vente på. Han er utrolig snill og hyggelig og uhyre intelligent, selv om han har diverse problemer med seg selv. Om han ikke viser seg å være verdt det er det jo bare en lærdom jeg må ta med meg videre. Men i årevis? Nei. Det er selvpining. Anonymous poster hash: 9f007...811 Det samme har jeg nylig gjort. Til ingen nytte. Han er for opphengt i at han ikke tør/kan/vil til at det nytter. Til tross for at han har fått all den støtte, trygghet og ro som er mulig å få, fra meg. Han lusker rundt i kullisene ennå, men jeg kan ikke slite meg ut med hele tiden å være påpasselig for at han ikke skal bli skremt osv. Jeg ble veldig sliten av det. Anonymous poster hash: ac946...9be 1
Leini Skrevet 14. februar 2015 #16 Skrevet 14. februar 2015 Jeg ville ikke ventet. Han må ta tak i problemene sine og det kan ta tid. Hvis dere er ment å bli sammen kan senere være et bedre alternativ til kun å vente. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #17 Skrevet 14. februar 2015 Jeg står ved en mann jeg allerede har etablert noe med dersom han går igjennom vanskelige tider. Men jeg innleder ikke noe med noen som bringer mer vanskeligheter enn glede, og spesielt venter jeg ikke på noen som "ikke er klar for noe forhold nå". Det er nok av menn der ute, og livet er for kort til å sitte på gjerdet. "Skadeskutt" og "psykisk syk" er forresten to forskjellige ting, så du burde vel presisere hva vedkommede "lider" av. Anonymous poster hash: d595a...be5 Hvorfor har du etablert noe med han når han har det vanskelig og ikke når han har det bra? Anonymous poster hash: 82c0d...8ad
Donand Skrevet 14. februar 2015 #18 Skrevet 14. februar 2015 Psykiske nykker kan desverre vare for alltid. Ikke vent å tro at alt skal ordne seg.. 2
Miklo Velka Skrevet 16. februar 2015 #19 Skrevet 16. februar 2015 Ikke vits å vente på en ubruklig kar som kanskje aldri blir bedre.Anonymous poster hash: 688db...f61 Hva er det som gjør mannen "ubrukelig"? 2
Severus Skrevet 16. februar 2015 #20 Skrevet 16. februar 2015 Hva er det som gjør mannen "ubrukelig"? Enig med spørsmålet ditt. De kan vel være like flotte menn for det om de har slitt litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå