Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. I sommer farget jeg håret med minicolour (farge 5 med litt 4) og det gikk et halvt år før jeg gjorde noe nytt med håret. Så jeg ikke kledde å ha mørkbrunt hår likevel så jeg dro til frisør i Spania (største tabben jeg har gjort) og ba de om å gjøre meg lysbrun. Hadde med oversatt tekst av hvordan håret mitt var fra før, bilder og forklarte så godt som mulig. Trodde frisøren hadde kontroll til jeg så at det kom blonde, tynne striper det etterveksten var og oransje striper der det var farget. Fikset det samme dag og fikk en brunfarge oppå, mye av det er vasket ut så håret er ganske likt sånn som det var før stripene kom.

Så jeg har en minicolour i bunnen, kontraster av striper oppå og en brunfarge oppå der igjen. Har frisørtime på mandag og jeg skal ta med bilder, men sa jeg ville ha en fin, lysbrun farge. De anbefalte helstriper og minicolour oppå igjen. Men man ser ikke kontrastene håret mitt har før man ser det i godt nok lys, noe jeg tror de ikke gjorde. Så jeg er livredd for å få oransj hår nå, for det er det noen som forteller meg at sjansen er stor for at det kan skje.

Hvordan kan ca resultatet bli, blir det blondoransj eller? Er prosessen veldig krevende? Jeg orker ikke å komme ut av frisøren og være super misfornøyd, har allerede helt angst etter hva som skjedde i syden.

Anonymous poster hash: 4cc4d...009

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sounds like a recipe for a disaster =D

• Liker 1
Skrevet

Tror det skal gå fint.Det kan hende du må avfarge håret først,(om det er overlesset med farge),men fra brun til lysebrun pleier ikke å være noe stort problem.

Vet ikke om frisøren i Spania brukte blekemiddel eller lysfarge på håret ditt,men oransjeskjær kommer ofte av at lysfarge er for svak (du har for mørkt hår) eller at blekemiddelet ikke har fått virke lenge nok.En erfaren frisør vet alt dette,så det går nok bra denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...