Gå til innhold

Tinder: teit å si hei til "gamle" matcher?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt Tinder i en måned nå, og er veldig lei av at de fleste ikke sier noe... Tenker nå å ta ansvar selv og si hei først :)

Noen av mine mer interessante matcher er det 2-4 uker siden jeg matchet med, og spørsmålet mitt til dere er om det blir teit å si hei til disse? Hvordan hadde dere reagert om en "gammel" match tok kontakt?

Anonymous poster hash: 9d23b...a80

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg har gjort det en del ganger, syns ikke det er noe galt i det. Det går jo litt opp og ned hvor aktiv man er også.

Skrevet

Jeg synes ikke 2-3 uker er lang tid. Synes det er rart med folk som har tid til å henge sånne steder hver dag. Men nå har jeg ikke Tinder selv.

Anonymous poster hash: 7bd0e...263
Skrevet

jeg hadde blitt glad. Gjør ofte dette selv, er mange som sletter meg da, men også noen som svarer. Er ikke interessert i å ha matcher som ikke vil snakke med meg, så at de sletter meg synes jeg egentlig bare er fint.

Anonymous poster hash: d00f9...354
Skrevet

jeg hadde blitt glad. Gjør ofte dette selv, er mange som sletter meg da, men også noen som svarer. Er ikke interessert i å ha matcher som ikke vil snakke med meg, så at de sletter meg synes jeg egentlig bare er fint.

Anonymous poster hash: d00f9...354

Bra at noen svarer da :) Ja det er det jeg også tenker, at jeg ser egentlig ikke vitsen med å ha passive matcher. :)

Anonymous poster hash: f2666...d09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...