Maleficenta Skrevet 19. februar 2015 #21 Del Skrevet 19. februar 2015 Leste at gravide skal spise minst mulig kanel. Jeg spiser minst 2 ss til dagen.. bør jeg slutte med det?Anonymous poster hash: a1822...886 Å? Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #22 Del Skrevet 19. februar 2015 Å? Hvorfor? Det er viss et stoff i kanel som er dålig for leveren..men hva med ceylon kanel? Kan man spise det i ubegrensede mengder?Anonymous poster hash: a1822...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patronus Skrevet 19. februar 2015 #23 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Hæ? Dette hørte jeg ALDRI om da jeg var gravid. Redigert: Regner med at om det var så farlig, som noen her inne sier, så hadde man garantert hørt dette hos lege/helsesøster. Hvis det er så farlig som dere sier, så skal jeg saksøke legekontoret mitt, sykehuset og helsesøsteren! Endret 19. februar 2015 av Patronus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 19. februar 2015 #24 Del Skrevet 19. februar 2015 Trodde man skulle spise masse kanel for å sette igang fødsel jeg.sånn kjerringråd liksom. Ksn jo ikke være så bra kjerringråd isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #25 Del Skrevet 19. februar 2015 Hæ? Dette hørte jeg ALDRI om da jeg var gravid. Redigert: Regner med at om det var så farlig, som noen her inne sier, så hadde man garantert hørt dette hos lege/helsesøster. Hvis det er så farlig som dere sier, så skal jeg saksøke legekontoret mitt, sykehuset og helsesøsteren! Hva mener du med "så farlig som dere sier"? Hvilke innlegg er det du tenker på?Anonymous poster hash: f6b17...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #26 Del Skrevet 19. februar 2015 Trodde man skulle spise masse kanel for å sette igang fødsel jeg.sånn kjerringråd liksom. Ksn jo ikke være så bra kjerringråd isåfall Er det veldig vanskelig å forstå "stort inntak over tid"?Anonymous poster hash: f6b17...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 19. februar 2015 #27 Del Skrevet 19. februar 2015 Er det veldig vanskelig å forstå "stort inntak over tid"?Anonymous poster hash: f6b17...35e Hvor lang tid da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
izzy_l Skrevet 19. februar 2015 #28 Del Skrevet 19. februar 2015 Gravide anbefales ikke spesielt å være forsiktig med kanelen fordi dette er noe som gjelder alle! Er vel et års tid siden det kom frem et direktiv fra EU om at kanelmengde i mat måtte kuttes slik at kanelbollene sto i fare... Man skal spise ganske mye kanel før det er for mye, men 2 ss daglig som HI sier hun spiser, det e nok i meste laget også når man ikke er gravid ja... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 20. februar 2015 #29 Del Skrevet 20. februar 2015 Leste at gravide skal spise minst mulig kanel. Jeg spiser minst 2 ss til dagen.. bør jeg slutte med det?Anonymous poster hash: a1822...886 Men hvordan får du til å spise to ss om dagen med kanel? Jeg klarer ikke helt å forestille meg kostholdet ditt - spiser du veldig mye grøt og kanelboller..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. februar 2015 #30 Del Skrevet 20. februar 2015 Men hvordan får du til å spise to ss om dagen med kanel? Jeg klarer ikke helt å forestille meg kostholdet ditt - spiser du veldig mye grøt og kanelboller..? Haha så for meg i hodet mitt at hun stappa to spiseskjeer med kanel i kjeften hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå