Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at gravide skal spise minst mulig kanel. Jeg spiser minst 2 ss til dagen.. bør jeg slutte med det?

Anonymous poster hash: a1822...886

Å? Hvorfor?

Skrevet

Å? Hvorfor?

Det er viss et stoff i kanel som er dålig for leveren..men hva med ceylon kanel? Kan man spise det i ubegrensede mengder?

Anonymous poster hash: a1822...886

Skrevet (endret)

Hæ? Dette hørte jeg ALDRI om da jeg var gravid.

Redigert: Regner med at om det var så farlig, som noen her inne sier, så hadde man garantert hørt dette hos lege/helsesøster. Hvis det er så farlig som dere sier, så skal jeg saksøke legekontoret mitt, sykehuset og helsesøsteren! :sjokkert:

Endret av Patronus
Skrevet

Trodde man skulle spise masse kanel for å sette igang fødsel jeg.sånn kjerringråd liksom. Ksn jo ikke være så bra kjerringråd isåfall

Skrevet

Hæ? Dette hørte jeg ALDRI om da jeg var gravid.

Redigert: Regner med at om det var så farlig, som noen her inne sier, så hadde man garantert hørt dette hos lege/helsesøster. Hvis det er så farlig som dere sier, så skal jeg saksøke legekontoret mitt, sykehuset og helsesøsteren! :sjokkert:

Hva mener du med "så farlig som dere sier"? Hvilke innlegg er det du tenker på?

Anonymous poster hash: f6b17...35e

Skrevet

Trodde man skulle spise masse kanel for å sette igang fødsel jeg.sånn kjerringråd liksom. Ksn jo ikke være så bra kjerringråd isåfall

Er det veldig vanskelig å forstå "stort inntak over tid"?

Skrevet

Er det veldig vanskelig å forstå "stort inntak over tid"?

Hvor lang tid da?

Skrevet

Gravide anbefales ikke spesielt å være forsiktig med kanelen fordi dette er noe som gjelder alle! Er vel et års tid siden det kom frem et direktiv fra EU om at kanelmengde i mat måtte kuttes slik at kanelbollene sto i fare... Man skal spise ganske mye kanel før det er for mye, men 2 ss daglig som HI sier hun spiser, det e nok i meste laget også når man ikke er gravid ja...

• Liker 1
Skrevet

Leste at gravide skal spise minst mulig kanel. Jeg spiser minst 2 ss til dagen.. bør jeg slutte med det?Anonymous poster hash: a1822...886

Men hvordan får du til å spise to ss om dagen med kanel? Jeg klarer ikke helt å forestille meg kostholdet ditt - spiser du veldig mye grøt og kanelboller..?

Skrevet

Men hvordan får du til å spise to ss om dagen med kanel? Jeg klarer ikke helt å forestille meg kostholdet ditt - spiser du veldig mye grøt og kanelboller..?

Haha så for meg i hodet mitt at hun stappa to spiseskjeer med kanel i kjeften hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...