Teardrop Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Er drittlei av å tykke passord hver gang jeg skal inn på pcn. Hvordan skrur jeg av dette igjen? Steg for steg forklaring hadde vært fint. Lat som du skal forklare det til besteforeldra dine. Da forstår jeg kanskje.
Gjest Vind Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Jeg lurer på det samme, faktisk, er det mulig i det hele tatt?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Har du classic shell på din win8? Isåfall: Startknapp -> kontrollpanel -> brukerkontoer -> Gjør endringer i kontoen min i pc-instillinger -> påloggings alternativer. og nederst der står det passord policy, trykk endre så kan du fjerne passordbeskyttelsen:) Har du ikke classic shell: trykk på forstørrelsesglasset på hovedmenyen, skriv inn kontrollpanel og så er det likens derfra og ut. Anonymous poster hash: 0805b...e42
Lutetium 71 Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 http://pcsupport.about.com/od/windows-8/fl/auto-logon-windows-8.htm
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Har du classic shell på din win8? Isåfall: Startknapp -> kontrollpanel -> brukerkontoer -> Gjør endringer i kontoen min i pc-instillinger -> påloggings alternativer. og nederst der står det passord policy, trykk endre så kan du fjerne passordbeskyttelsen:) Har du ikke classic shell: trykk på forstørrelsesglasset på hovedmenyen, skriv inn kontrollpanel og så er det likens derfra og ut. Anonymous poster hash: 0805b...e42 Dette gjelder kun når du skrur på pc-en etter at den har vært i hvilemodus, ikke når den har vært helt avslått. http://pcsupport.about.com/od/windows-8/fl/auto-logon-windows-8.htm Har brukt denne selv og kan bekrefte at den funker Anonymous poster hash: 50ec7...0ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå