AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Hei! Har i mange år hatt ett lite, markant arr i pannen som plager meg ganske mye! Jeg sliter ikke med kviser eller noe slikt, føler selv jeg har ganske grei hud egentlig, men dette arret vet jeg ikke hva jeg kan gjøre med. Jeg kan ikke huske når jeg fikk det, så jeg vet ikke om det er fra en kvise eller noe slikt, men det er i alle fall som en liten "grop". Arret er ikke rødt eller noe slikt, akkurat samme farge som resten av huden, men det er ganske synlig når jeg ser meg selv i speil, og det er ganske plagsomt at jeg kjenner det såpass godt hvis jeg kjenner på huden med fingrene. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med dette? Tusen takk Anonymous poster hash: a59bc...ff8
zse09 Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Har du vært hos hudpleier? Tror de er flinkest på arr, tror det er lite du kan gjøre med det selv
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Kan det være et arr etter vannkopper? Sannsynligvis er det ikke noe å gjøre med det, og sannsynligvis er det ikke noe andre legger merke til heller. Anonymous poster hash: 58733...477
Faina Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har flere sånne groper etter vannkopper.. hadde hele ansiktet fullt. Fikk ikke andre steder på kroppen. Og de etterlot seg dessverre flere arr. De som er små bryr jeg meg ikke så veldig om, men jeg ser dem jo.. jeg har derimot et stort midt i panna, og det irriterer meg. Har innfunnet meg med at det bare må være sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Derma roller fikser problemet Anonymous poster hash: a0005...001
Glittergiraff Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Jeg har flere sånne groper etter vannkopper.. hadde hele ansiktet fullt. Fikk ikke andre steder på kroppen. Og de etterlot seg dessverre flere arr. De som er små bryr jeg meg ikke så veldig om, men jeg ser dem jo.. jeg har derimot et stort midt i panna, og det irriterer meg. Har innfunnet meg med at det bare må være sånn. Det har jeg og, arr/hull etter vannkopper (hadde det i sommer). I panna har jeg et hull jeg irriterer meg skikkelig over, det er så synlig! Ellers har jeg fortsatt røde/rosa "klumper" flere stedet på kroppen hvor jeg hadde vannkopper. Vet ikke om det kommer til å gå vekk. Er redd det ikke vil gjøre det.
lemon-aid Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Fraksjonell laser (Co2 laser) vil gradvis fjerne arret, men du må ha tålmodighet. Ingen vanlige kremer vil fjerne et slikt arr, dessverre. Endret 17. februar 2015 av lemon-aid
peppermyntete Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 Kjenner flere som har slike groper i ansiktet men jeg tenker aldri over at de er der! Jeg synes mange kler dem også, fordi det gjør ansiktet mer karakteristisk og spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå