Gå til innhold

Så jeg er ikke så attraktiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann på 31 år. Jeg har hatt Tinder og Sukker i 6 måneder nå. Jeg har 6 matcher til nå. Jeg har sikkert sveipet og kontaktet 785 jenter/damer til nå. Det betry at jeg ikke er så attraktiv for jenter/kvinner.

Jeg har en profil som er sjekket av 4 kamerater som har mye hell med damene. 4 bilder som er tatt av proff fotograf (anbefalt av folk som drar mye jenter/damer).

Statisk sett skulle jeg hatt litt mer hell på Tinder og Sukker. Så enten snakker mine kamerater bare bullshit eller er jeg ikke attraktiv for norske jenter?

Anonymous poster hash: 3385d...f0e
Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

Nettinettet om 3...2....1....................

• Liker 13
Skrevet

Hvorfor finner du henne ikke ute i verden fremfor nettet?

Gjest Eurodice
Skrevet

Nettinettet om 3...2....1....................

Hun driver et datingbyrå, under forskjellige adresser, så hun skulle nok kunne gi råd.

• Liker 2
Gjest incognita
Skrevet

Hun driver et datingbyrå, under forskjellige adresser, så hun skulle nok kunne gi råd.

Har jeg sagt noe annet ....?

• Liker 1
Skrevet

Brukernavn på sukker? Så skal jeg gi deg en helt ærlig tilbakemelding.

Anonymous poster hash: 92e5d...415

Skrevet

Har du jentevenner? Spør dem..

Ellers kan jeg si at jeg alltid trykker nei på de som tydelig er tatt hos fotograf, fordi min erfaring viser at de ikke ligner på bildet i virkeligheten.. Få gjerne en proff til å ta bildene, men la de se ut som de er tatt i en naturlig setting uten for mye redigering... De færreste fotografer klarer dessverre å få bildene til å se naturlige ut, de er altfor glade i photoshop :(

Anonymous poster hash: 994d7...53b
  • Liker 4
Skrevet

Proffe bilder er ikke nødvendigvis ett pluss, man kan for andre oppfattes som litt høy på seg selv. Ekte bilder i ekte situasjoner forteller mere om ett menneske enn fotografbilder.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har en profil som er sjekket av 4 kamerater som har mye hell med damene. 4 bilder som er tatt av proff fotograf (anbefalt av folk som drar mye jenter/damer).

Er selv fotograf med 2 "proffe bilder" altså tatt av en fotograf og to "selfies" tatt med mobil. Nå er jeg riktignok kvinne, men jeg velger konsekvent å ikke sveipe mot høyre når jeg kun ser typiske bilder tatt av en fotograf, det gir meg ingenting om deg, og den personlige teksten vil ikke gi meg noe inntrykk.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Nei? Jeg hadde ingen skjult agenda

Endret av Arabella
Skrevet (endret)

Mann på 31 år. Jeg har hatt Tinder og Sukker i 6 måneder nå. Jeg har 6 matcher til nå. Jeg har sikkert sveipet og kontaktet 785 jenter/damer til nå. Det betry at jeg ikke er så attraktiv for jenter/kvinner.

Statisk sett skulle jeg hatt litt mer hell på Tinder og Sukker. Så enten snakker mine kamerater bare bullshit eller er jeg ikke attraktiv for norske jenter?

Dette ville jeg styrt unna.Det virker veldig påtatt og regissert.Jeg svarer aldri menn som bare har slike oppkonstruerte bilder.Jeg vil helst se bilder der han er sammen med venner,er på fjelltur eller på ferie.Kort sagt bilder som kan fortelle noe om hvem han er og hvilke fritidsinteresser han har.

De som påstår de drar så mange damer pga slike bilder overdriver nok endel.

Endret av Sandie
  • Liker 1
Skrevet

Vanlig bilde er best.

Styrer unna folk som viser bar overkropp, nye biler eller masse skog/mark bilder..synes de virker overfladiske og skrytete. Liker jordnære.

Anonymous poster hash: 63130...99e
  • Liker 2
Skrevet

Ikke bruk bare profesjonelle bilder. Du kan ha ett eller to, men ha et normalt bilde av deg selv også fra en fritidsaktivitet eller noe sosialt.

Anonymous poster hash: 8d853...760
  • Liker 1
Skrevet

Om det er bilder som sier "se på den deilige kroppen min i denne posituren" eller "se denne barske mannen vise ømhet med å holde en baby i armene mens han flekser musklene", så er det kraftig turnoff.

Anonymous poster hash: 64e35...8d9
  • Liker 3
Skrevet

Er selv fotograf med 2 "proffe bilder" altså tatt av en fotograf og to "selfies" tatt med mobil. Nå er jeg riktignok kvinne, men jeg velger konsekvent å ikke sveipe mot høyre når jeg kun ser typiske bilder tatt av en fotograf, det gir meg ingenting om deg, og den personlige teksten vil ikke gi meg noe inntrykk.

Har du blitt singel? Mener å ha lest på forumet her at du har type ;)

Anonymous poster hash: 62ac9...da4

Skrevet

Om det er bilder som sier "se på den deilige kroppen min i denne posituren" eller "se denne barske mannen vise ømhet med å holde en baby i armene mens han flekser musklene", så er det kraftig turnoff.

Anonymous poster hash: 64e35...8d9

HAHAHA. Kjenner til en som driver å legger ut bilder av seg med nevøen sin mens han tydelig strammer musklene og setter opp kjekkas fjes. Ungen er tydelig bare er "prop" for bildet men jentene går på alikevel for denne ekle fyren :laugh:

Anonymous poster hash: 62ac9...da4

Skrevet

Kanskje det var måten du uttrykte deg på, som om vi er en intern gjeng som kjenner hverandre såpass godt ut og inn at vi er vennene dine som skal tolke innleggene dine. Du er på internett og kanskje det hadde vært greit å vite, for din del, at innlegget ditt kunne bli tolket som et hån mot nettinett enten du vil det eller ei.

Anonymous poster hash: e19b1...f3c

• Liker 1
Skrevet

kutt ut fotografbildene. Jeg får grøssninger hver gang jeg ser dem, uavhengig av utseendet til objektet.

Få noen til å ta et bilde av deg med mobilen din (da selfies er litt klamt),eller velg et greit bilde du er tagget i fra facebook.

Anonymous poster hash: fe5cd...30f
Skrevet

Hva med å finne deg en date utafor net??? Kom over til den reelle verden og prøv her :-) Du virker jo passe desperat da,haha.

Skrevet

Proff fotograf bilder er nono for meg. Er forøvrig gutt. Virker allt for desp.

Drar damer på tinder med et helt vanlig bilde av meg der jeg er fornøyd og man ser jeg er i et godtlag. Ikke noe fallskjerm eller fjellbilde. Simpelt og greit.

Anonymous poster hash: 4147f...2d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...