Gå til innhold

Netflix eller viaplay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :)

Håper å få litt råd og tilbakemeldinger fra dere. Her i huset er vi litt treige, men vi har endelig bestemt oss for å skaffe oss en sånn tjenste.

Ingen av oss er særlig store på serier, men jeg liker film og han...vel han finner vel det meste han trenger på tilbudet vi har fra før. Mannen kan jo zappe ivrig mellom sport, naturprogrammer og historie hele dagen fra før, så dette blir vel mest til meg :) (ekstra tv? ja takk!)

Så, derfor spør jeg: hvilken av tjenestene vil dere anbefale?

Hva har mest å tilby?

Takker og bukker for alle råd :)

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

Førstevalget mitt ville vært HBO, men det kan være fordi jeg finner nesten alle favorittseriene mine her. Filmer er det heller dårlig med, selv om de faktisk har et knippe gode dokumentarer.

Deretter ville jeg valgt netflix, mye bra film her! Jeg liker at det er veldig detaljerte underkategorier på filmene. Mye bra skrekk. Ikke såå mange gode serier, men for all del. Nok å velge i!

Sist og helt klart minst kommer viaplay. Meh, hva skal man si. OK filmer, dårlig på serier. Treig og tungvint meny. Klikker noen ganger tilsynelatende helt uten grunn.

..Jeg klarer ikke bestemme meg, så jeg har alle. :nigo:

Gjest Livmora
Skrevet

Viaplay er ofte først ute med de nye filmene, men på en annen side er det ofte slik at man må betale et tillegg på 29,- på de nyeste av dem.

Anbefaler helt klart netflix! Her har du i tilegg mulighet til å anskaffe deg amerikansk netflix uten ekstra kostnader. Her vil du få enda større utvalg.

Skrevet

Netflix absolutt! Eventuelt popcorntime som er pretty much netflix bare gratis :)

Skrevet

Har både netflix og viaplay, bruker amerikansk/engelsk Netflix (se Zenmate) og innholdet til netflix har utrolig mye mer innhold enn viaplay. Ikke litt mer men mye, mye mer.

Evt kan du investere i en Chromecast, late ned Plex Media server og laste ned alle filmene du vil se, fungerer litt som lokallagret netflix.

Anonymous poster hash: ff88e...d69
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Kan man fikse amerikansk Netflix til PS4? Bruker PS4 til strømmetjenester, så det hadde vært fine greier om det gikk an :) Ser det er en gammel tråd dette, men kanskje noen titter innom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...