AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Uff, ikke bare alene på valentines day, men også til hverdags også. Jeg savner så en kjæreste eller en date. Dette blir første Valentines day jeg er uten en spesiell jente på 4 år... Ikke at jeg må ha noen å være sammen med på valentines day, men ellers også. Jeg trenger virkelig noen nå. Jeg har heller ingen venner, ikke mer en en-to som jeg egentlig bare snakker med online for tiden. /Ensom kar på 21 Anonymous poster hash: 7e47a...7ef
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Jeg er 35 og har det på samme måte hvis det er noen trøst Anonymous poster hash: f2a78...7b6 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Jeg også skal være alene imorgen. Vi er nok flere drømmemannen min har andre planer og.. ja:( ulykkelig forelska... det blir litt ekstra gnidd inn at man er singel med hele Valentines day opplegget da :/ Anonymous poster hash: e924d...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Godt voksen og alltid vært alene på denne dagen. Enten totalt singel eller en håpløs date som ikke bryr seg eller nysingel. Og da jeg var i et forhold var fyren bortreist på denne tiden av året. Har gitt flere menn oppmerksomhet på denne dagen men aldri fått noe igjen. Jeg er derfor ikke så glad i denne dagen. La den brenne i helvete. Anonymous poster hash: 368e0...e38
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Jeg er også alene på denne dagen! Ingen overraskelse, desverre. Skikkelig ulykkelig forelska er jeg også. Anonymous poster hash: 49bc1...dd1 1
Miklo Velka Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Jeg er 37, og har aldri tilbrakt Valentines Day med noen. Ufrivillig.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #7 Skrevet 14. februar 2015 Uff Ts, så dumt du har det sånn..Jeg er også alene denne dagen, har vel aldri hatt kjæreste på Valentines day. Er singel og ulykkelig forelska i en jeg har datet Så i dag skal jeg prøve å gjøre noe positivt for meg selv, og ikke fokusere så mye på at det er Valentines day. Håper du kan finne noe hyggelig du kan gjøre Du sier du har få venner. Kan du ikke treffe de du prater med online hvis de ikke bor for langt unna? Jeg hadde lite venner før, men jeg startet med forskjellige fritidsaktiviteter, og da fikk jeg utvidet vennekretsen en del. Har møtt en del gutter gjennom disse vennene pluss nettdating. Anonymous poster hash: c3bb3...b6c
Severus Skrevet 14. februar 2015 #8 Skrevet 14. februar 2015 Vet dere hva, Valentines i Norge er kun så handelsstanden skal tjene penger. Det er 364 dager ellers i året å bli satt pris på, vi trenger ikke denne tullete amerikanske tradisjonen her. 11
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #9 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har aldri vært med noen på valentines day og det går helt fint. Nå har jeg samboer (vi ble sammen i mars i fjor) og jeg kunne ikke brydd med mindre om valentines. Det er ikke det som betyr noe. Du finner deg sikkert kjæreste snart TS, men du må være lykkelig med deg selv for å kunne være lykkelig med andre. Anonymous poster hash: c70b7...b78
Gjest Vind Skrevet 14. februar 2015 #10 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Oi, jeg merka ikke at jeg var i singelforum. Unnskyld. *Liste seg ut* Endret 14. februar 2015 av Vind
Gjest Eurodice Skrevet 14. februar 2015 #11 Skrevet 14. februar 2015 Vet dere hva, Valentines i Norge er kun så handelsstanden skal tjene penger. Det er 364 dager ellers i året å bli satt pris på, vi trenger ikke denne tullete amerikanske tradisjonen her. Helt enig, EryMax! Hva er det i veien med dere alle? Surver og griner over å være alene på valentinsdagen. Hva er det som er så spesielt med den dagen? Importert idiotisk, amerikansk skikk, i likhet med halloween. Jeg har fått med meg at 14. mars er en biff- og avsugningsdag. Dere skal vel feire den også, da? Eller sitte og sutre hvis kjæresten er borte eller dere ikke har noen kjæreste? 3
Cordelia Skrevet 14. februar 2015 #12 Skrevet 14. februar 2015 Kan en ikke finne på noe kos, eller noe morsomt på dagen da. Det er jo bare en vanlig lørdags kveld egentlig. Jeg skal sette meg foran tven med snacksen og kanskje se en film eller noe. En helt vanlig lørdag. Eller ta en fest bare fordi dere er single og kan det. Dagen blir hva man gjør det til. Hjelper ikke å sitte å sture. Tenk, etter imorgen slipper vi maset frem til neste år. Og snart er det påske......kykkeliky! 1
Inwe Skrevet 14. februar 2015 #13 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har 72t eksamen denne helga så valentine tilbringes på biblioteket, kanskje jeg rekker en treningsøkt om jeg er heldig. Om jeg ikke hadde hatt eksamen hadde jeg kanskje møtt noen venninner for øl, det er tross alt lørdag Forsåvidt aldri feiret valentine, ikke når jeg hadde kjæreste og ikke nå som jeg er singel.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. februar 2015 #14 Skrevet 14. februar 2015 Eg er lykkeleg nyforelska (han og, altså) og sit nok åleine i kveld. Kunne ikkje brydd meg mindre!
Nemigirl Skrevet 14. februar 2015 #15 Skrevet 14. februar 2015 Godt voksen frøken her som aldri hatt noen Valentines-date. I helgen har har jeg besøk av en god venninne utenbysfra, så jeg skal ihvertfall ikke tilbringe valentinsdagen alene. Blir dårlig med romantikk, men sånn er det jo uansett Satser på at postmannen kommer med sine sedvanlige regninger, og utpå kvelden vanker det mulig en bytur på frøknene... Uansett; Valentinsdagen er da bare en helt ordinær dag? I år faller den dog på en lørdag, hvilket tilsier at det kan skje noen sprell denne dagen sammen med gode venner - og det blir jo gøy uansett HAPPY VALENTINES DAY til dere alle fra meg 1
Gjest Haaploes Skrevet 14. februar 2015 #16 Skrevet 14. februar 2015 Hvis man først skal innarbeide denne tradisjonen så får man da gjøre det ordentlig. Her jeg bor er det minst like vanlig å samle gode venner til en bedre middag som å spise med sin utvalgte. Det handler om alle slags relasjoner og all slags kjærlighet, ikke bare den romantiske kjærligheten mellom et kjærestepar. Skjerpings.
Gjest Bruker1000 Skrevet 14. februar 2015 #17 Skrevet 14. februar 2015 Vel, har kjæreste men er alene uansett, siden jeg ikke ser han mer enn 5 ganger i året. Men er helt greit, er heldigvis på besøk hos familien
Gjest Mythic Skrevet 14. februar 2015 #18 Skrevet 14. februar 2015 Hvorfor er det ekstra trist å være alene bare fordi det er Valentines? Er dette en dag så fryktelig mange her i landet har så særlig forhold til? Vi adopterer idiotiske amerikanske merkedager som ikke har noen betydning eller tradisjon i Norge, og så blir det masse styr, pengebruk og enda en dag mange føler seg utenfor og alene på. Forbanna tull. Fuck Valentines - det er en helt vanlig lørdag i februar i dag.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #19 Skrevet 14. februar 2015 Andre valentines day alene og har to nyttårsaftener bak meg alene. I dag har jeg heldigvis barna Å være alene på denne dagen har da absolutt ingenting å si, annet enn for handelsstanden som forventer økt omsetning på 200-300 mill. Er mye værre å være alene alle de andre dagene synes jeg, disse "merkedagene" føyer seg bare inn i rekken av dager det er kjipt å tilbringe alene. Er stort sett alene alle kvelder jeg, så kjenner ikke helt den store forskjellen.Anonymous poster hash: 77e4c...6c2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #20 Skrevet 14. februar 2015 Helt enig, EryMax! Hva er det i veien med dere alle? Surver og griner over å være alene på valentinsdagen. Hva er det som er så spesielt med den dagen? Importert idiotisk, amerikansk skikk, i likhet med halloween. Jeg har fått med meg at 14. mars er en biff- og avsugningsdag. Dere skal vel feire den også, da? Eller sitte og sutre hvis kjæresten er borte eller dere ikke har noen kjæreste? Helt enig. Anonymous poster hash: 04e07...070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå