AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 (Er kanskje ikke så mange menn her inne? ) Blir dere nervøse før en date? Stresser dere med hva dere skal ha på dere, finner frem flere ulike antrekk og vurderer? Blir dere usikre på deres eget utseende ("tenk om hun ikke syntes jeg er kjekk nok" eller lignende..)? Jeg er dame som lurer, litt nysgjerrig på hvordan det er for dere gutta.. (Hvis det er noen her under 30, så svar gjerne dere også ) Anonymous poster hash: 2a3bd...fa8
Miklo Velka Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Har aldri vært på date, men tipper jeg hadde vært nervøs ja. Mann, 37.
Timza Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Blir litt nervøs ja. Men som regel ikke før sekundene før man møter vedkommende. Hjemme mens jeg gjør meg klar og slikt, så går det helt fint.
PPM Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Tror jeg kan svare ja på alle spørsmålene dine, TS. Har alltid vært sånn, men er langt mer nervøs i dag når det gjelder slike ting enn det jeg var for 20 år siden.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Nei, er ikke det. Jeg er fornøyd slik jeg har det i dag, tenker at denne daten kan berike mitt liv slik at jeg får det enda bedre. Poenget er at du må være fornøyd med deg selv før du tsr andre inn i livet ditt. Anonymous poster hash: 4680b...349
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 (Er kanskje ikke så mange menn her inne? ) Blir dere nervøse før en date? Stresser dere med hva dere skal ha på dere, finner frem flere ulike antrekk og vurderer? Blir dere usikre på deres eget utseende ("tenk om hun ikke syntes jeg er kjekk nok" eller lignende..)? Jeg er dame som lurer, litt nysgjerrig på hvordan det er for dere gutta.. (Hvis det er noen her under 30, så svar gjerne dere også ) Anonymous poster hash: 2a3bd...fa8 Mann 34år her, har aldri vært på date. Ingen har noen gang spurt meg ut Jeg kan se for meg at det skulle gått greit, har gode nerver av stål. Spørs nok litt hva anledning det hadde vært i da. Er såpass gammel nå at det lite sansynlig at jeg får et svar på det men man kan altids se se for seg hvordan om man selv hadde vært i den eller den situasjonen. Anonymous poster hash: ab5ac...7d4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #7 Skrevet 14. februar 2015 Mann 34år her, har aldri vært på date. Ingen har noen gang spurt meg ut Jeg kan se for meg at det skulle gått greit, har gode nerver av stål. Spørs nok litt hva anledning det hadde vært i da. Er såpass gammel nå at det lite sansynlig at jeg får et svar på det men man kan altids se se for seg hvordan om man selv hadde vært i den eller den situasjonen. Anonymous poster hash: ab5ac...7d4 Skjerpings. Du er bare 34 år og det er på tide DU inviterer damer ut. Anonymous poster hash: 24a81...b25 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #8 Skrevet 14. februar 2015 Skjerpings. Du er bare 34 år og det er på tide DU inviterer damer ut.Anonymous poster hash: 24a81...b25 Som kvinne får jeg faktisk dette opp i halsen. Pga at du er 34 år er det på tide at DU inviterer damer ut. Det er helt klart fint om vedkommende begynner å be ut potensielle partnere hvis det er ønskelig og bør jo derfor tøffe seg opp og invitere noen ut. Men jeg tror slike setninger virker mot sin hensikt og mest bare irriterer mange egentlig. Anonymous poster hash: b7581...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #9 Skrevet 14. februar 2015 Som kvinne får jeg faktisk dette opp i halsen. Pga at du er 34 år er det på tide at DU inviterer damer ut. Det er helt klart fint om vedkommende begynner å be ut potensielle partnere hvis det er ønskelig og bør jo derfor tøffe seg opp og invitere noen ut. Men jeg tror slike setninger virker mot sin hensikt og mest bare irriterer mange egentlig.Anonymous poster hash: b7581...cf8 Kan godt være jeg irriterte med min kommentar men jeg blir jaggu litt irritert over slik selvmedlidenhet også. Spesielt når folk mener alt håp er ute fordi de har bikka 30. Folk dater selv om de er 70 år. Det er like riktig for en 70-åring å date som en 20-åring. Verden dreier seg ikke om bare 20-åringer, og de har ikke monopol på å ha det gøy og oppleve livet og kjærligheten Anonymous poster hash: 24a81...b25 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #10 Skrevet 14. februar 2015 Og det er ikke pga at han er 34 han må invitere. Vil han ha en date så må han invitere - uansett alder. Man får ingen ting her i livet om man sitter på sofaen og tvinner tommeltotter - uansett alder. Anonymous poster hash: 24a81...b25
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #11 Skrevet 14. februar 2015 Hvor mye man stresser avhenger av hvor keen man er selvsagt... Anonymous poster hash: 8f4b8...4e3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #12 Skrevet 14. februar 2015 Mann 34år her, har aldri vært på date. Ingen har noen gang spurt meg ut Jeg kan se for meg at det skulle gått greit, har gode nerver av stål. Spørs nok litt hva anledning det hadde vært i da. Er såpass gammel nå at det lite sansynlig at jeg får et svar på det men man kan altids se se for seg hvordan om man selv hadde vært i den eller den situasjonen. Anonymous poster hash: ab5ac...7d4 Du tror det skulle gått greit med date, siden du har nerver av stål, men samtidig har du aldri invitert noen ut, og ser ikke for deg at det kommer til å skje. Så du er en som ikke har behov for noen kjæreste? Anonymous poster hash: 48a7a...243
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #13 Skrevet 14. februar 2015 Mann 30 og er aldri nervøs før eller på date. Tenker ikke noe mer på det en om jeg skal på byen med noen venner. Skjønner at mange tydligvis tenker på det. Selv ser jeg ikke hva det er å tenke på. Jeg trenger ikke tenke over hvordan jeg skal være meg selv. Liker ikke daten det så passer vi ikke, men hyggelig, spennende eller interessant er det jo uansett å møte nye mennesker. Aldri opplevd noe negativt ved å være på en date, så bare å la det skure og gå, og nyte kvelden for det den er. På selve daten tenker jeg ikke alltid like klart, og kan feile på å formidle/uttrykke meg slikt jeg ønsker. Om dette er nervøsitet eller dårlig kjemi er jeg litt usikker på, antaglig kun det siste. Anonymous poster hash: 4ebf2...aa5
Real Virtuality Skrevet 14. februar 2015 #14 Skrevet 14. februar 2015 Har ikke vært nervøs de få gangene jeg har vært på date, men har heller ikke hatt noen glede av daten. Ser ikke helt poenget med sosiale relasjoner lenger, så jeg har sluttet å omgås mennesker. Er lykkeligst når jeg lever på denne måten.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #15 Skrevet 14. februar 2015 Skjerpings. Du er bare 34 år og det er på tide DU inviterer damer ut.Anonymous poster hash: 24a81...b25 Åjoda har flere ganger tatt initiativet til å invitere ut jeg - det har nå ikke stått på meg. Men når alt kommer til alt så har de liksom aldri tid eller noe som hele tiden kommer i veien Anonymous poster hash: ab5ac...7d4
99699 Skrevet 14. februar 2015 #16 Skrevet 14. februar 2015 Mann 23 Var på en date for 2-3 uker siden. Ikke noe stress for min del, men daten var ikke så nysgjerrig og interessert i meg, så det ble litt kjedelig. Skal slutte å date og heller satse på å møte mennesker i stedetfor.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #17 Skrevet 14. februar 2015 Åjoda har flere ganger tatt initiativet til å invitere ut jeg - det har nå ikke stått på meg. Men når alt kommer til alt så har de liksom aldri tid eller noe som hele tiden kommer i veien Anonymous poster hash: ab5ac...7d4 Bare å fortsette å prøve men se an prospektene dine litt bedre fremover. Ikke gå for selvhøytidelige prinsesser Anonymous poster hash: 24a81...b25
WubWub Skrevet 14. februar 2015 #18 Skrevet 14. februar 2015 nah har aldri vært noe spesielt nervøs for det er det samme skjer hver gang så jeg vet hva jeg går til. vi drikker litt så boller jeg de og alle er blide som dagen er lang skjer hver gang jeg treffer noen fra nett det
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #19 Skrevet 14. februar 2015 Bare å fortsette å prøve men se an prospektene dine litt bedre fremover. Ikke gå for selvhøytidelige prinsesser Anonymous poster hash: 24a81...b25 Hehe, det kan du si ...de fleste gir veldig lite tilbake, men det ligger altids en innebygd forventning om å bli gitt oppmerksomhet \ validering hele tiden. De investerer veldig lite selv som regel...er noe med at lysten dabber av med årene for hele greia - spesielt etter fylte 30+år :\ Anonymous poster hash: ab5ac...7d4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #20 Skrevet 14. februar 2015 Du tror det skulle gått greit med date, siden du har nerver av stål, men samtidig har du aldri invitert noen ut, og ser ikke for deg at det kommer til å skje. Så du er en som ikke har behov for noen kjæreste? Anonymous poster hash: 48a7a...243 Jo har som sagt invitert mange ut ..forsøkt ihvertfall. Ikke på noe særlig formelle og høytidelige events heller men som sagt tidligere....det er noen ganger meget vanskelig å bare få tid til en kaffekopp for visse. Nei har egentlig ikke lengre et behov for noen kjæreste - har vel aldri helt følt at noen har vist meg hva jeg går glipp av Anonymous poster hash: ab5ac...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå