AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Før jul gikk jeg til innkjøp av No7 Protect&Perfect Intense repair dag- og nattkrem samt serum.Føler den har bra anti-age effekt siden linjer er blitt mindre synlige MEN jeg føler også at jeg har fått mer uren hud enn da jeg brukte produkter fra REN..Jeg har kombinasjonshud som lett blir litt uren. Noen andre som har lignende erfaringer? Anonymous poster hash: 35d8d...772
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Tja, se på innholdsfortegnelsen og se hva ingrediensene er. Jeg vet jeg alltid har styrt unna no7 pga innholdet. Husker ikke helt hva den inneholder, men jeg vet at huden min ikke er glad i de ingrediensene da jeg fort kan få både kviser og irritert hud Anonymous poster hash: 430fc...a50
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Før jul gikk jeg til innkjøp av No7 Protect&Perfect Intense repair dag- og nattkrem samt serum.Føler den har bra anti-age effekt siden linjer er blitt mindre synlige MEN jeg føler også at jeg har fått mer uren hud enn da jeg brukte produkter fra REN..Jeg har kombinasjonshud som lett blir litt uren. Noen andre som har lignende erfaringer? Anonymous poster hash: 35d8d...772 Jeg har fått mindre kviser etter at jeg begynte Anonymous poster hash: db651...97f
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Min hud reagerte med urenheter på serum og dagkrem fra no 7, dessverre. Men den hr ar heldigvis likt primer og foundation. Anonymous poster hash: 16b97...671
Gjest Pheel Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Ja, synes jeg fikk mer uren hud av det, prøvd Eucerin nå istedenfor som de som jobbet der hvertfall mente skulle være litt mildere for huden, får bare vente og se (kjøpte i går). Endret 14. februar 2015 av Pheel
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Tja, se på innholdsfortegnelsen og se hva ingrediensene er. Jeg vet jeg alltid har styrt unna no7 pga innholdet. Husker ikke helt hva den inneholder, men jeg vet at huden min ikke er glad i de ingrediensene da jeg fort kan få både kviser og irritert hud Anonymous poster hash: 430fc...a50 Kan det være mineraloljen huden blir uren av? Det rare er at jeg har brukt Beaute Pacifique produktene,og det er mineralolje i dem også tror jeg.Men de får jeg ikke uren hud av. ts Anonymous poster hash: 35d8d...772
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Kan det være mineraloljen huden blir uren av? Det rare er at jeg har brukt Beaute Pacifique produktene,og det er mineralolje i dem også tror jeg.Men de får jeg ikke uren hud av. ts Anonymous poster hash: 35d8d...772 Kan ikke se mineralolje i innholdet... Anonymous poster hash: db651...97f
Gjest Haaploes Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Anti-age effekten er så bra at den gir deg huden til en 14-åring No7 var ikke noe særlig for meg heller, ikke at jeg umiddelbart klarer å huske hvorfor. Vichy derimot funker som bare det!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Det som fungerer for noen kan jo virke helt motsatt på andre, så man må vel bare prøve litt forskjellig og finne ut hva som passer for sin hud. Anonymous poster hash: 1fc73...f6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå