Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine
Skrevet

hei alle sammen!

i det siste nr av mag er det bilde av fake ugg støvletter fra din sko til 460kr, ganske rimelige og tøffe.

men da jeg var på din sko for et par dager siden var de ikke komt.. er det noen som har sitt disse skoene i en din sko butikk?? hvis de ikke er kommet imåren får jeg vel spørre betjeningen om de vet når de kommer..

andre sko butikker som har fake uggs???

Skrevet

Hei du.

De har de på bianco i hvertfall, i 3 forskjellige farger.

Også har de de i en butikk på Arkaden...men søren husker ikke navnet :-?

Skrevet

Jeg tror ikke det kommer så mye ugg til høsten faktisk. Det var en vår-vare i NOrge så vidt jeg vet.

Jeg håper, håper at noen vil ta inn til høsten eller at mange har igjen, for jeg vil også ha!

Kjendisene bruker ugg til bikini og det skulle liksom vi også gjøre. :roll:

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker, men er det ikke noe med at UGG støvler ikke funker som vinterstøvler? De har vist ikke en ordentlig såle... UGG støvlene er jo laget til surfere for å varme føttene etter surfing og ikke til å gå rundt i.

Piglet

Skrevet

Har sett em på hva var det da? Euro sko ellernoe. Det hotte er høye semsket støvletter i brun eller andre farger. Så noen i grønn og rosa. Søtt.. Uansett mye kule sko ute og går

Gjest Anonymous
Skrevet
Uansett mye kule sko ute og går

Utmerket ordspill! :ler:

Skrevet

Jeg syntes også UGG'ene var kule da jeg så dem for første gang i fjor høst. Men hvis "alle" skal gå rundt i dem så skal i hvert fall ikke jeg ha dem... no way..

Skrevet

Ikke min heller.. Er de ikke veldig snåle og unette i fasongen? :o

Skrevet

Jeg syns at disse skoene er styggekule :wink:

Annonse
Skrevet

Har nettop kjøpt meg noen nye beige ugg støvletter og jeg gleder meg sååå til å bruke den..venter litt til gradestokken synker..vurderer noen rosa også.. :-)

Skrevet

UGG Sundance 2 er stilige da. Hvor får man kjøpt de?

• 3 år senere...
Gjest Gjest_GjestEn_*
Skrevet

Det er ikke noe vitts i å kjøpe fake da.... hele vittsen er jo at det er "luksus saueull" ikke billig bommull!!!! :frustrert:

Skrevet

Har ett par Høye UGG`r på vei til norge..:) Gleder meg, er så sinnsykt gode å gå i!! :fnise: Men de ser heeeeeeelt :hoho: ut.. :fnise:

Skrevet

de har fake uggs på DNA til 499kr trur jeg det var:) Kjekt for meg som ikke har råd til de orginale;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...