AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Jeg ser at mange, både gutter og jenter legger ut bilder hvor de poserer/tar selfies på Instagram. Eier dere ikke skam!?? Jeg prøvde å sette meg selv inn i den situasjonen, og ble bare flau av tanken. Tenk om jeg skulle ta bilder av meg selv hele tiden, hvor jeg poserte og så legge de ut på nettet!? Det er så utrolig narsissistisk og patetisk. Det er fascinerende at vi i det hele tatt er samme art! Jeg tror ikke jeg noen gang kan forstå den tullete og patetiske tankegangen deres! Anonymous poster hash: 0fe59...a89 9
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Du tar det litt for seriøst. Anonymous poster hash: 090fc...523 9
Nuttery Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Vurderte å legge ut et poserende selfie her, men styrte meg. Ser ut som du har dårlige nerver fra før 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Du tar det litt for seriøst. Anonymous poster hash: 090fc...523 Lol, du trenger å slappe av litt. Er dere slike selfie/poseringsjenter? Hjelp meg med å forstå det da, blir dere ikke flau oppførselen deres selv? Altså prøv å virkelig tenk over hva dere gjør, synes dere ikke det da er ganske patetisk? Anonymous poster hash: 0fe59...a89 Endret 14. februar 2015 av Raven Emerald 8
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 ...du tuller, håper jeg? Anonymous poster hash: 3faf4...91f 3
Gjest incognita Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Er dere slike selfie/poseringsjenter? Hjelp meg med å forstå det da, blir dere ikke flau oppførselen deres selv? Altså prøv å virkelig tenk over hva dere gjør, synes dere ikke det da er ganske patetisk? Anonymous poster hash: 0fe59...a89 Ja. Nei. Nei. 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 Vurderte å legge ut et poserende selfie her, men styrte meg. Ser ut som du har dårlige nerver fra før Bare legg ut hvis du vil!, jeg tåler det! Anonymous poster hash: 0fe59...a89
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #9 Skrevet 13. februar 2015 De som tar selfier hele tiden har stor grad av psykopati i seg. Det var en forsker som sa det på nyhetene sist uke... Sier ikke mer.... Anonymous poster hash: e8b4d...79c 3
Gjest incognita Skrevet 13. februar 2015 #10 Skrevet 13. februar 2015 De som tar selfier hele tiden har stor grad av psykopati i seg. Det var en forsker som sa det på nyhetene sist uke... Sier ikke mer.... Anonymous poster hash: e8b4d...79c Mener bestemt det kun gjaldt menn. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #11 Skrevet 13. februar 2015 Ja. Nei. Nei. Du svarte med en gang, du kan ikke å tenkt nøye over det. Tenk nøye over at du tar bilder av deg selv, hvor du poserer foran speilet, tar selfies, så legger du dette kontinuerlig ut på nettet, du bruker en fantastiske oppfinnelser til å publisere poseringsbilder av deg selv hele tiden. Blir du ikke da litt flau inni deg, som menneske? Anonymous poster hash: 0fe59...a89 4
Gjest Booker Skrevet 13. februar 2015 #12 Skrevet 13. februar 2015 Er dere slike selfie/poseringsjenter? Hjelp meg med å forstå det da, blir dere ikke flau oppførselen deres selv? Altså prøv å virkelig tenk over hva dere gjør, synes dere ikke det da er ganske patetisk? Anonymous poster hash: 0fe59...a89 Ble du provosert av det jeg sa? Really?
Gjest incognita Skrevet 13. februar 2015 #13 Skrevet 13. februar 2015 Du svarte med en gang, du kan ikke å tenkt nøye over det. Tenk nøye over at du tar bilder av deg selv, hvor du poserer foran speilet, tar selfies, så legger du dette kontinuerlig ut på nettet, du bruker en fantastiske oppfinnelser til å publisere poseringsbilder av deg selv hele tiden. Blir du ikke da litt flau inni deg, som menneske? Anonymous poster hash: 0fe59...a89 En dreven selfiefantast tar ikke bilder foran speilet 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #14 Skrevet 13. februar 2015 Er dere slike selfie/poseringsjenter? Hjelp meg med å forstå det da, blir dere ikke flau oppførselen deres selv? Altså prøv å virkelig tenk over hva dere gjør, synes dere ikke det da er ganske patetisk? Anonymous poster hash: 0fe59...a89 Nope. Jeg har aldri lagt ut en selfie faktisk, men irriterer meg ikke over andre som gjør det :-) Hvorfor er du så bitter? Anonymous poster hash: 090fc...523
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #15 Skrevet 13. februar 2015 Ble du provosert av det jeg sa? Really? Jeg vil ikke kalle det provosert, kanskje litt oppgitt. Jeg vil gjerne forstå disse selfiejentene osv., hvorfor dere driver på som dere gjør. Så jeg blir da kanskje litt oppgitt over at jeg får et svar på en setning som ikke inneholder noen substans eller noe som helst. Men jeg tror ikke jeg kan kalle det provosert. Anonymous poster hash: 0fe59...a89 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #16 Skrevet 13. februar 2015 Er egentlig enig, det er ganske så kleint. Sluttet med det da jeg var 17, har venner som legger ut bilder nesten hver dag. Anonymous poster hash: e4ea5...b34 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #17 Skrevet 13. februar 2015 Jeg vil ikke kalle det provosert, kanskje litt oppgitt. Jeg vil gjerne forstå disse selfiejentene osv., hvorfor dere driver på som dere gjør. Så jeg blir da kanskje litt oppgitt over at jeg får et svar på en setning som ikke inneholder noen substans eller noe som helst. Men jeg tror ikke jeg kan kalle det provosert. Anonymous poster hash: 0fe59...a89 Hele denne tråden er så jævla jantelov, lol. Anonymous poster hash: 090fc...523 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #18 Skrevet 13. februar 2015 Nope. Jeg har aldri lagt ut en selfie faktisk, men irriterer meg ikke over andre som gjør det :-) Hvorfor er du så bitter? Anonymous poster hash: 090fc...523 Jeg er ikke bitter, men ja, hvorfor irriterer det meg? Jeg prøvde som sagt å sette meg selv inn i en hypotetisk person hvor jeg var en selfie/poseringsperson, og ble flau på mine egne vegne. Så ønsker jeg å forstå de som gjør dette. Anonymous poster hash: 0fe59...a89 2
Gjest Booker Skrevet 13. februar 2015 #19 Skrevet 13. februar 2015 Jeg vil ikke kalle det provosert, kanskje litt oppgitt. Jeg vil gjerne forstå disse selfiejentene osv., hvorfor dere driver på som dere gjør. Så jeg blir da kanskje litt oppgitt over at jeg får et svar på en setning som ikke inneholder noen substans eller noe som helst. Men jeg tror ikke jeg kan kalle det provosert. Anonymous poster hash: 0fe59...a89 Du hørtes veldig provosert ut hvertfall, i hvertfall anklagende. Jeg skjønner ikke hvorfor du bruker så mye tanker på dette, hvorfor vil du i det hele tatt forstå noe så ubetydelig.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #20 Skrevet 13. februar 2015 Jeg er ikke bitter, men ja, hvorfor irriterer det meg? Jeg prøvde som sagt å sette meg selv inn i en hypotetisk person hvor jeg var en selfie/poseringsperson, og ble flau på mine egne vegne. Så ønsker jeg å forstå de som gjør dette. Anonymous poster hash: 0fe59...a89 Folk har alltid vært "narsissistiske" men nå har vi en plattform å eksponere oss på. "Although our selfies might be veiled in narcissism, self-obsession or boastfulness I think that for many it's a genuine attempt to boost self esteem. Seeing a close up picture of your own face and willingly showing it to thousands of people with one click is a form of self-confidence that I don't think should be quickly dismissed. It's taking a risk and opening the door to criticism but hoping for positive reinforcement and love." Anonymous poster hash: 090fc...523 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå