AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Del Skrevet 13. februar 2015 Mmm, har mang en gang spist meg såå mett på speltlompe med pesto, spekeskinke, ruccola, rødløk og tomat! Men nå trenger jeg tips til annet godt man kan fylle de med når man vil ha deilige speltlomper til frokost/lunsj/middag. Gjerne noe litt mer spennende enn pølse med ketchup Anonymous poster hash: 9b59c...4d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_isabella Skrevet 13. februar 2015 #2 Del Skrevet 13. februar 2015 Philadelphia kremost og avokado, gjerne med litt lime og kvernet pepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Del Skrevet 13. februar 2015 Philadelphia kremost og avokado, gjerne med litt lime og kvernet pepper Digg, takk for tips! Jeg kommer nok til å legge til røkt laks også - elsker det i kombinasjon med avokado og philadelphia! Anonymous poster hash: 9b59c...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Del Skrevet 13. februar 2015 Erter, kjøtt og flesk. Anonymous poster hash: a7da5...2ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 13. februar 2015 #5 Del Skrevet 13. februar 2015 Avokado, agurk, røkelaks, reker og majones Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brud3813 Skrevet 13. februar 2015 #6 Del Skrevet 13. februar 2015 Linda Stuhaug har masse tips på bloggen sin http://lindastuhaug.blogg.no/1388004566_speltlompetips.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #7 Del Skrevet 13. februar 2015 Nøkkelost med kormasaus er favoritten her Anonymous poster hash: f2706...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 13. februar 2015 #8 Del Skrevet 13. februar 2015 Er det bare jeg som syntes speltlomper smaker herk...? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 13. februar 2015 #9 Del Skrevet 13. februar 2015 Er det bare jeg som syntes speltlomper smaker herk...? Nei, vanlige lomper er mye bedre. Hva er egentlig greia med speltlomper? Innholdet i dem og vanlige er både næringsstoffmessig og kalorimessig ganske likt, men de er dyrere og smaker kjipere. Hvorfor kjøper folk dem? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 13. februar 2015 #10 Del Skrevet 13. februar 2015 Nei, vanlige lomper er mye bedre. Hva er egentlig greia med speltlomper? Innholdet i dem og vanlige er både næringsstoffmessig og kalorimessig ganske likt, men de er dyrere og smaker kjipere. Hvorfor kjøper folk dem? Jeg kjøper de ene og alene fordi jeg ikke tåler hvete, men jeg tåler spelt. Syns prisen er vel stiv, men når jeg blir lei knekkebrød er det greit å ha for hånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #11 Del Skrevet 13. februar 2015 Nei, vanlige lomper er mye bedre. Hva er egentlig greia med speltlomper? Innholdet i dem og vanlige er både næringsstoffmessig og kalorimessig ganske likt, men de er dyrere og smaker kjipere. Hvorfor kjøper folk dem? Jeg gjør det fordi jeg oppriktig synes at speltlompene til Ola-lompa er de beste lompene. Har de ikke denne typen på butikken, er det hipp som happ om det blir spelt eller noe annet. En god andreplass er vel faktisk langlompene til Buer, når jeg tenker meg om. Anonymous poster hash: 9b59c...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 13. februar 2015 #12 Del Skrevet 13. februar 2015 Ost og skinke Peanøttsmør og banan Cottage cheese og syltetøy Brunost og syltetøy Nei, vanlige lomper er mye bedre. Hva er egentlig greia med speltlomper? Innholdet i dem og vanlige er både næringsstoffmessig og kalorimessig ganske likt, men de er dyrere og smaker kjipere. Hvorfor kjøper folk dem? Jeg synes de smaker bedre og er ikke så tørre som vanlige lomper, i tillegg tåler jeg ikke så godt hvetemel, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #13 Del Skrevet 14. februar 2015 Smør og skker Syltetøy smør nugatti tar det enkelt jeg Anonymous poster hash: acf8b...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 14. februar 2015 #14 Del Skrevet 14. februar 2015 Kanskje litt OT, men noen som vet om det finnes glutenfrie lomper å få kjøpt? Har ikke sett det noe sted. Jeg spiste buer sine speltlomper før, men nå tåler jeg ikke spelt lenger, så må holde meg unna både det og hvete. Pleide å slenge lompene med ost og skinke inni i ovnen og spiste dem som litt annerledes ostesmørbrød, det var supergodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 14. februar 2015 #15 Del Skrevet 14. februar 2015 Syns speltlomper er mye bedre enn vanlige lomper Liker godt å ha røkt kalkunskinke, barbequesaus og sprøstekt løk inni. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #16 Del Skrevet 17. februar 2015 TS her. I tilfelle noen andre skulle være interessert, har jeg nå samlet opp noen ideer: Pesto, spekeskinke, agurk, ruccola, cherrytomat, pinjekjerner Philadelphia, avokado, agurk, røkelaks, ruccola Reker, majones, avokado, salatblad, agurk, egg, sitronpepper (mmm) Kylling, feta, mais, agurk, salatblad, lettrømme (e.l.) Smør, ost, skinke, salatblad, agurk, paprika Fiskekake, raspet gulrot, mais, agurk, lettrømme (e.l.) (dette var veldig godt! lover!) Potetsalat, roastbiff, rødløk, ruccola Anonymous poster hash: 9b59c...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 17. februar 2015 #17 Del Skrevet 17. februar 2015 Kan anbefale snøfrisk med røkt laks eller ørret med enten vårløk eller mango på! Smaker helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 17. februar 2015 #18 Del Skrevet 17. februar 2015 Frokostsalat, avocado, ruccola, paprika, tomat og røket laks/ kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbjørnungen Skrevet 17. februar 2015 #19 Del Skrevet 17. februar 2015 Smøreost på tube (jalapeno, pepper osv), kryddersalami, avokado, paprika og ruccola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #20 Del Skrevet 18. februar 2015 Kesam, agurk og fersk koriander! Anonymous poster hash: 69b73...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå