Gå til innhold

Weightless bukse - størrelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker vanligvis xs eller s i bukser, hørte at man burde gå opp en størrelse i disse, så kjøpte small!

Men syntes buksen er helt rar, sitter litt løst i knærne og sånn, så kan ikke ha noe større, men området til rumpa er ALT for lite!!! Tror jeg minst måtte hatt to størrelser større for at den skulle passet, men da vil den jo bli helt løs på beina! Nå har jeg relativt stor sprettrumpe, men disse buksene er jo laget for fitnessjenter som er mye bedre trent enn meg, så den burde jo passe! Den kanten som går på undersiden av rumpa ligger alt for høyt oppe på rumpa, altså det er kanskje fem cm til av rumpa mi som ikke får plass! Jeg har den så langt ned som mulig også, så ikke slik at jeg trekker buksen langt opp under puppene heller?

Noen andr med samme problem der ute? :) litt for mye stoff i skrittet også, er det bare jeg som er formet helt rart!

Anonymous poster hash: baba5...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær så snill og kjøp en vanlig jeans, og ikke lat som om tightsen din er en bukse som gir deg flott rumpe.

Anonymous poster hash: a846d...166
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill og kjøp en vanlig jeans, og ikke lat som om tightsen din er en bukse som gir deg flott rumpe. Anonymous poster hash: a846d...166

Takk for konstruktivt svar ;) og jeg har allerede en meget flott rumpe takk!

Men heldig for deg så kan jeg ikke bruke den siden den ikke passer min kroppfasong. Har forøvrig akkurat samme problem med jeans, så om du har noen tips til jeans gjerne kom med de! De eneste buksene som sitter bra på meg er EN av levis sine curve modeller. Men litt kjedelig og bare ha jeans som er helt prikk like!

Alle andre bukser er enten for liten over rumpa og passer i lårene, eller for store i lårene men passer på rumpa! Og om jeg formodning skulle finne en som passer iver lår og rumpe så er det alt for mye stoff i skrittet :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for konstruktivt svar ;) og jeg har allerede en meget flott rumpe takk!

Men heldig for deg så kan jeg ikke bruke den siden den ikke passer min kroppfasong. Har forøvrig akkurat samme problem med jeans, så om du har noen tips til jeans gjerne kom med de! De eneste buksene som sitter bra på meg er EN av levis sine curve modeller. Men litt kjedelig og bare ha jeans som er helt prikk like!

Alle andre bukser er enten for liten over rumpa og passer i lårene, eller for store i lårene men passer på rumpa! Og om jeg formodning skulle finne en som passer iver lår og rumpe så er det alt for mye stoff i skrittet :vetikke:

Har samme problemet, og har funnet bukser jeg liker mer enn curve, og den er faktisk fra cubus. High waist hanna fra cubus! Er ikke sånn sykt high waist altså, under navelen

Anonymous poster hash: 14d97...8da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma problemet. Er som en sekk på beina, og rumpe-området er så tight at sprettrumpa mi går over til å se ut som en svær feit julepølse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også samme problem når jeg prøver bukser, og jeg får aldri på meg bukser over rumpa med mindre det er kjempemye strech. Min løsning: jeg går bare i kjoler, skjørt og litt løse dressbukser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...