Gå til innhold

Noen som er medlem på fetlife?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Er ei jente som nylig har blitt medlem på fetlife. Er dere der? hvordan funker det for dere? :)

Anonymous poster hash: 10dd2...b17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er medlem. Funker ganske bra:) Litt som FB bare Kinky:P

Kan være lurt å "definere" litt hva man liker der da.

Anonymous poster hash: 117a5...24b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem. Funker ganske bra:) Litt som FB bare Kinky:P

Kan være lurt å "definere" litt hva man liker der da.

Jeg er der i hovedsak fordi min "dominante" er der, så er litt gøy å se hva som skjer :P bare aner ikke helt hva jeg skal gjøre der... haha

hilsen ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er der i hovedsak fordi min "dominante" er der, så er litt gøy å se hva som skjer :P bare aner ikke helt hva jeg skal gjøre der... haha

hilsen ts

Hehe,, nei er vel litt hva man gjør det til selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,, nei er vel litt hva man gjør det til selv

Nei, men liksom... Finner man venner, skriver man i grupper, kommenterer på hverandres profiler...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp jeg og kjæresten har fellesprofil. :)

Anonymous poster hash: 423a7...bcb

Vi burde være venner :fnise::fnise: TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har profil, har hatt det i en del år nå, og vel.. Det er allright. Det er et godt sted å finne informasjon, møte likesinnede etc, men det er også litt "datingside"-fakter (selv om de prøver å tilrettelegge så det ikke skal være det), og det er mange creeps der.

Men hey, har fått mange kinky venner der inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Er ei jente som nylig har blitt medlem på fetlife. Er dere der? hvordan funker det for dere? :)

Jeg er der også. Synes det er litt vanskelig/uoversiktlig å finne noen der, skulle ønske de hadde muligheten for profilsøk. Men det er vel det eneste stedet man får et passende utvalg av Dominante og sadistiske menn som er seriøse, viktig for en sub. :)

Anonymous poster hash: 3bf21...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har profil, har hatt det i en del år nå, og vel.. Det er allright. Det er et godt sted å finne informasjon, møte likesinnede etc, men det er også litt "datingside"-fakter (selv om de prøver å tilrettelegge så det ikke skal være det), og det er mange creeps der.

Men hey, har fått mange kinky venner der inne ;)

Fått mange grisemeldinger fra "randoms" allerede... Selv om det står at jeg tilhører noen andre (med link direkte til han..)....

syntes det er spennende å titte litt rundt! Kan jeg sende deg pm og spørre om brukernavn så jeg kan legge deg til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er der også. Synes det er litt vanskelig/uoversiktlig å finne noen der, skulle ønske de hadde muligheten for profilsøk. Men det er vel det eneste stedet man får et passende utvalg av Dominante og sadistiske menn som er seriøse, viktig for en sub. :)

Anonymous poster hash: 3bf21...18a

Min "dom" (haha) sier at de ikke har muligheten for profilsøk pga mange får grisemeldinger de ikke er ute etter. Men du kan jo avgrense på område? Det har jeg gjort, ganske kjekt! :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men liksom... Finner man venner, skriver man i grupper, kommenterer på hverandres profiler...???

Ja vil si at man gjør alt det. Det som skiller det fra FB er kanskje at man blir mer kjent der inne og kanskje ikke kjenner hverandre alltid så godt før man snakker sammen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt hva du gjør det til. Jeg har funnet meg en del venner der, samt at jeg bruker det en del for å få ut exhibisjonisten i meg uten å prakke det på folk som ikke vil se. Jeg har fått overraskende få grisemeldinger av menn det året jeg har vært der (3 direkte gris, 2 fra menn som ønsker å fotografere meg) så trives godt. Jeg merket dog at det var vanskelig å komme i kontakt med folk som ikke lekte "kompis" i påvente av at jeg skulle bli singel igjen før jeg møtte personlig opp på arrangementer i nærområdet mitt. Nå har jeg en haug med venner og vi holder kontakt utenom treff på fetlife.

Anonymous poster hash: ea7f8...388
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er både på fetlife.com og allkinkstars.com. Begge er ok. Kinkstars er litt finere og kanskje litt mer likt FB, men har ikke så mange medlemmer. det beste med kinkstars er kanskje at man kan velge hva man vil dele og vise feks bilder kun til venner. På fetlife er alt åpent. Men jeg tror man uansett finner samme type mennesker (og sikkert mange av de samme profilene) uansett hvilket kinky nettsted man er på. :)

Anonymous poster hash: 5fa71...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på Fetlife. Trives veldig godt der.

Jeg var innom allkinkstars, men det var bare 3 stk der, og stedet sugde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er både på fetlife.com og allkinkstars.com. Begge er ok. Kinkstars er litt finere og kanskje litt mer likt FB, men har ikke så mange medlemmer. det beste med kinkstars er kanskje at man kan velge hva man vil dele og vise feks bilder kun til venner. På fetlife er alt åpent. Men jeg tror man uansett finner samme type mennesker (og sikkert mange av de samme profilene) uansett hvilket kinky nettsted man er på. :)

Anonymous poster hash: 5fa71...b92

Prøvde meg på allkinkstars, men det stedet var virkelig dødt.

Og til info; Man kan velge å ha bilder synlig kun for venner på Fetlife også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Ja, jeg er medlem der. Fint nettsted, masse folk med samme preferanser er det mulig å finne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er medlem der. Fint nettsted, masse folk med samme preferanser er det mulig å finne. :)

Sendte deg pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...