AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Har 31 dager syklus i følge mine beregninger skal jeg ha eggløsning 17 februar. På onsdag kom det mye hvit utflod, også i går å Idag. Har også fått ømme pupper, stikkinger nede på sidene. Er det kroppen som * sier * at eggløsning er rett rundt hjørne? Jeg er sefølgelig alene 16-17 februar, hva er sjansen vis vi prøver 15 ? Er det noe håp? Anonymous poster hash: abca0...c41
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Godt mulig at eggløsningen er på vei ja. Enkelte (jeg bl a) har symptomer i flere dager før den faktisk skjer. Stol på kroppens signaler mer enn antagelige beregninger. Ha sex annenhver dag nå framover, og så lenge som mulig. Får dere ikke prøvd akkurat når eggløsningen er, så får dere ikke det, sånn er det bare av og til. Sædcellene kan fint leve i 2-3 døgn i påvente av et egg å befrukte, så muligheten kan være til stede med sex den 15 og eggløsning den 17. Anonymous poster hash: 9f278...f09
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Godt mulig at eggløsningen er på vei ja. Enkelte (jeg bl a) har symptomer i flere dager før den faktisk skjer. Stol på kroppens signaler mer enn antagelige beregninger. Ha sex annenhver dag nå framover, og så lenge som mulig. Får dere ikke prøvd akkurat når eggløsningen er, så får dere ikke det, sånn er det bare av og til. Sædcellene kan fint leve i 2-3 døgn i påvente av et egg å befrukte, så muligheten kan være til stede med sex den 15 og eggløsning den 17.Anonymous poster hash: 9f278...f09 Okay, godt å høre:) håper på det beste:)Anonymous poster hash: abca0...c41
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 To dager før el er det mest ideelle. Ville ha brukt el test bare for å sjekke når i syklusen du har e. Egentlig bør man nesten ha sex før en el-test er positiv men det er jo greit å kartlegge noen sykluser så man vett litt mer om når ca el er. Den er ikke alltid midt i syklusen og ikke alltid 14 dager før mens heller.Anonymous poster hash: 390a7...854 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå