Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg dreadlocks, men litt usikker på om jeg er for gammel og det bare blir rart. Noen som vet om hvordan det er med vedlikehold? Når er man for gammel? hva burde jeg tenke på? Er håret helt ødelagt etterpå om man tar dem ut?

Anonymous poster hash: 6c5c1...26d
Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

De må vel barberes av om ikke jeg tar feil, så det håret du har behandlet er ødelagt ja..

Skrevet

De må vel barberes av om ikke jeg tar feil, så det håret du har behandlet er ødelagt ja..

Kommer an på, men hvis man ikke barberer de av så må man regne med å bruke mange timer på å børste de ut.

Anonymous poster hash: 310b7...b03

Skrevet

Dreadlocks kan være kjempefint! Jeg savner mine.

Du kan gre det ut når du ikke vil ha det lenger men det kommer til å ta veldig lang tid. Jeg brukte to-tre måneder på å gre ut mine, som var kjemisk behandlet. Altså var det jaggu ikke noe 'kvalitetshår' igjen, og såvidt jeg kunne ha det i strikk. Likevel var det en bedre løsning for meg enn å barbere bort alt håret.

Jeg bestilte en såpebar spesielt for dreadlocks fra nettet, men jeg husker ikke hvilken. Det er nok lett å finne fram til om du googler når du kanskje har fått deg dreadlocks. Ellers kan du bruke vanlig shampoo, så lenge du er nøye på å få vasket det helt ut. Men det er heller ikke noe problem å bare skylle håret, det holder seg gjerne finere da.

Gjest incognita
Skrevet

Så rart... jeg klikket på tråden her, også poff - så var jeg tilbake i 1998.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...