Gå til innhold

Til busedamen.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg jobber i et stort, norsk selskap og har en oppfordring til en (eller flere) av damene i min gruppe.

SLUTT Å KLINE BUSER PÅ DØRKARMENE INNE PÅ TOALETTENE!

Dette er helt utrolig kvalmt og ekkelt. :kvalm: Får du et slags kick ut av det? Jeg mener, vi er voksne mennesker (skulle man tro) og det går vel an å legge busene i et papir som man skyller ned i do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o Jøss, er det virkelig noen som gjør det? Nå skal jeg se på karmene på WC døren hos oss også....

papir og toalett ville vel være en bedre løsning.

Hvorfor henger du ikke opp et oppslag, maken til innlegget ditt her, på innsiden av dodøren? Du behøver jo ikke signere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Jeg vil bare meddele at kvinner er like ille til å pelle seg i nesa som menn. Det vet jeg av erfaring fordi jeg kjørte tog i kveldmørke ganske mye til Lillehammer i militæret.

Jada, du dama på andre siden. Jeg ser hva du driver med. Hørt om speilbildet i vinduet før? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det henger faktisk en slik lapp på døren, der busedamen blir oppfordret til å slutte med griseriet.

Jeg forstår ikke hva som får et voksent kvinnemenneske til å klistre dem på veggen, når papiret henger like ved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg jobber i et stort, norsk selskap og har en oppfordring til en (eller flere) av damene i min gruppe.

SLUTT Å KLINE BUSER PÅ DØRKARMENE INNE PÅ TOALETTENE!

Dette er helt utrolig kvalmt og ekkelt. :kvalm: Får du et slags kick ut av det? Jeg mener, vi er voksne mennesker (skulle man tro) og det går vel an å legge busene i et papir som man skyller ned i do?

Moro innlegg! :hoho:

Kanskje er det nettopp en av de vanlige brukerne her på KG som er synderen.

Kom frem, kom frem hvor enn du er! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

*faen, avslørt*

:flau:

Neida, det er ikke meg, jeg klarer å tenke meg til at det er greiere å bruke papiret som henger nærmere enn dørkarmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...