AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Noen mannfolk er horebukker. Det jeg lurer på, er hva damer egentlig ser i dem. Kan da ikke være så gøy å skulle prøve å ha et forhold til en fyr som bare puler rundt, helt hemningsløst. Må da være både slitsomt og frustrerende å forholde seg til disse. Kjenner er fyr som er litt slik. Han er generelt en ufordragelig type, som nesten alltid er høy på pæra, og tror han er så mye bedre enn alle andre. Slår aldri feil. Er stort sett med folk hvis det gagner han selv, han gir ikke akkurat så mye tilbake. Hvis han mangler etter eller annet av matrielle gjenstander, kan han gå så langt som å stjele andres eiendeler. Tror heller ikke at han er den skarpeste kniven i skuffen heller. Han har en ganske uredd tilnærming når det kommer til damer, men har likevel litt vanskelig for å forstå at de biter på han. Synes ikke han virker spesielt sjarmerende, han virker mer som det motsatte. Ganske slesk og har ganske dårlig humor. Puler rundt og starter nye forhold om hverandre. Lurer på hva som er så forferdelig kjekt med en slik type. Det synger nærmest "meg, meg og meg" ut av hele typen. Anonymous poster hash: 18154...171
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Hva som er attraktivt med vennen din kan vel ikke vi si noe om, aldri sett eller truffet ham. Ettersom menn er mer ute etter seksuell variasjon er det klart at de som er attraktive for kvinner vil ofte ha mange partnere og kvinner diskriminerer ikke på antall sexpartnere på samme måte som menn, så det fortsetter ofte. Anonymous poster hash: ab4a7...f7c
Unforgivable Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Noen mannfolk er horebukker. Det jeg lurer på, er hva damer egentlig ser i dem. Kan da ikke være så gøy å skulle prøve å ha et forhold til en fyr som bare puler rundt, helt hemningsløst. Må da være både slitsomt og frustrerende å forholde seg til disse. Kjenner er fyr som er litt slik. Han er generelt en ufordragelig type, som nesten alltid er høy på pæra, og tror han er så mye bedre enn alle andre. Slår aldri feil. Er stort sett med folk hvis det gagner han selv, han gir ikke akkurat så mye tilbake. Hvis han mangler etter eller annet av matrielle gjenstander, kan han gå så langt som å stjele andres eiendeler. Tror heller ikke at han er den skarpeste kniven i skuffen heller. Han har en ganske uredd tilnærming når det kommer til damer, men har likevel litt vanskelig for å forstå at de biter på han. Synes ikke han virker spesielt sjarmerende, han virker mer som det motsatte. Ganske slesk og har ganske dårlig humor. Puler rundt og starter nye forhold om hverandre. Lurer på hva som er så forferdelig kjekt med en slik type. Det synger nærmest "meg, meg og meg" ut av hele typen. Anonymous poster hash: 18154...171 Det er ikke pga han er horebukk han er avtennende han kompisen din. Men at han er ufordragelig og høy på pæra. Finnes da mange horebukker som faktisk er huggelige til tross for at de har vært rundt blokka ei gang eller fem 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Noen mannfolk er horebukker. Det jeg lurer på, er hva damer egentlig ser i dem. Kan da ikke være så gøy å skulle prøve å ha et forhold til en fyr som bare puler rundt, helt hemningsløst. Må da være både slitsomt og frustrerende å forholde seg til disse. Kjenner er fyr som er litt slik. Han er generelt en ufordragelig type, som nesten alltid er høy på pæra, og tror han er så mye bedre enn alle andre. Slår aldri feil. Er stort sett med folk hvis det gagner han selv, han gir ikke akkurat så mye tilbake. Hvis han mangler etter eller annet av matrielle gjenstander, kan han gå så langt som å stjele andres eiendeler. Tror heller ikke at han er den skarpeste kniven i skuffen heller. Han har en ganske uredd tilnærming når det kommer til damer, men har likevel litt vanskelig for å forstå at de biter på han. Synes ikke han virker spesielt sjarmerende, han virker mer som det motsatte. Ganske slesk og har ganske dårlig humor. Puler rundt og starter nye forhold om hverandre. Lurer på hva som er så forferdelig kjekt med en slik type. Det synger nærmest "meg, meg og meg" ut av hele typen.Anonymous poster hash: 18154...171 Er man usikker, uerfaren og selvdestruktiv så kan man fort rote seg borti mann du beskriver dessverre:(.Anonymous poster hash: 73d44...1ed
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Ofte er disse mennene du prater om veldig sjarmerende, flotte utseendesmessig og utstråler god selvtilitt. Det er det som tiltrekker kvinnene. Anonymous poster hash: db94f...23f 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Ofte er disse mennene du prater om veldig sjarmerende, flotte utseendesmessig og utstråler god selvtilitt. Det er det som tiltrekker kvinnene. Anonymous poster hash: db94f...23f De få uheldig kvinnene ja. Det er fortsatt for mange men ikke vanlig opplegg. Når jeg var 17 + kunne jeg nok la meg blende sv en bad ass kjekkas men lærte da min egenverd etterhvert og at en viss type menn er turnoff og det eneste som er sikkert du får med disse er drama som vil stjele år, tid penger Anonymous poster hash: 73d44...1ed
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #7 Skrevet 14. februar 2015 Og så er det vel ikke alltid man skjønner at de er en horebukk med en gang. Jeg tror man må ha vært borti noen horebukker først, før man klarer å sile de ut. Og så tror jeg det er noe man må erfare på egenhånd. Det hjelper ikke hva andre sier og mener Anonymous poster hash: 53360...903
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #8 Skrevet 14. februar 2015 Vil ikke kallt meg en horebukk selv, men har en del damer og trives med casual dates. Grunnen er at jeg må treffe en kvinne som det er verdt å gi opp livsstilen jeg har for. Denne kvinnen finner jeg ikke og jeg koser meg på veien til målet. Hadde jeg funnet hun på første forsøk så hadde jeg også fremstått annerledes. Hvorfor kvinner tiltrekkes til denne type personer er enkelt og greit fordi de håper å være akurrat DEN kvinnen. Når jeg tenker slik utstråler jeg også denne holdningen og dette plukkes opp av damer. Holdningen om at jeg er bedre en alle disse jeg har møtt til nå. Hilsen selvgod horebukkAnonymous poster hash: d3f6b...39d
Gjest Kili Skrevet 14. februar 2015 #9 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Jeg blir ofte kalt for horebukk, for jeg har sex med mange kvinner (og menn). Jeg elsker sex, men er jeg i et forhold så er jeg i et forhold. Er jeg singel så må jeg ha ons, og fuckfriends. MEN, jeg har alltid respektert damer og er ikke ufordragelig med de jeg har sex med. Jeg er snill, følsom, og spør de alltid hva de vil og liker før vi har sex. Jeg lar ofte de ta styringa. Jeg er ikke sånn som må forte meg å ha sex og så stikker jeg av. Nei, forspill er viktig og å nyte sexen er viktig, og passe på at partneren nyter er viktig. Jeg klarer ikke såre noen. Faller jeg for noen og vil i et forhold, da er det bare henne jeg puler, da går jeg ikke til flere, og jeg sier til pulevennene at nå har jeg funnet meg ei dame, så nå kan jeg ikke ligge med de mer. Aldri om jeg hadde vert utro!!!!! Jeg er nok ikke den skarpeste kniven i skuffa jeg heller, men hva så? Bryr meg ikke. Hva damene ser i meg vet jeg ikke. Kan tenke meg det er utseendet, for når jeg forteller litt om meg selv og min bakgrunn så blir mange skeptiske og tror jeg er en drittsekk. Hvorfor ikke gi meg en sjanse før de slenger dritt og er sikker på at jeg er en jævel? Det lurer jeg på. Sukk.. De liker bare å ha sex med meg, men ikke noe mer. Endret 14. februar 2015 av Kili
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #10 Skrevet 14. februar 2015 Mener ikke nødvendigvis at det er noe galt i det å ha hatt seg med flere enn gjennomsnittet, men selve holdningen enkelte har. Virker som det er en sport i seg selv blant enkelte. Hvis de i tillegg er ufordragelige, synes jeg ikke det blir så mye bedre. Flere er også konstant utro mens de er i et forhold, og dette kan da umulig være så veldig morsomt for vedkommendes partner. Noen vil jeg si er mer sleske enn sjarmerende. Anonymous poster hash: 18154...171
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #11 Skrevet 14. februar 2015 Menn tømmer seg jo i hva som helst da.. er latterlig hvordan de styres av pikkene sine. Fitte er fitte, om den sitter på grisen eller itte, lissom.. Anonymous poster hash: 2b4fe...f69
Gjest Seajewel Skrevet 14. februar 2015 #12 Skrevet 14. februar 2015 Vil ikke kallt meg en horebukk selv, men har en del damer og trives med casual dates. Grunnen er at jeg må treffe en kvinne som det er verdt å gi opp livsstilen jeg har for. Denne kvinnen finner jeg ikke og jeg koser meg på veien til målet. Hadde jeg funnet hun på første forsøk så hadde jeg også fremstått annerledes. Hvorfor kvinner tiltrekkes til denne type personer er enkelt og greit fordi de håper å være akurrat DEN kvinnen. Når jeg tenker slik utstråler jeg også denne holdningen og dette plukkes opp av damer. Holdningen om at jeg er bedre en alle disse jeg har møtt til nå. Hilsen selvgod horebukkAnonymous poster hash: d3f6b...39d Må le av sånne som deg. Plutselig en dag våkner du, ser deg selv i speilet, og har fått både måne, mage og rynker, og er for sen til å "gi opp livsstilen" som du har, rett og slett fordi du har blitt for gammel til å starte noe ordentlig, og få deg familie. Håper for kvinnene du roter med, forstår hva du er, sånn at du ikke kaster vekk tida deres også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå