Gå til innhold

Interiør til turkis sofa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen kreative sjeler her som ønsker å dele sine tanke rom interiør til en turkis sofa? Veggene i rommet er grå, ikke veldig mørke. Sofaen skal stå i en kosekrok/tv-krok og den er ganske stor med chaiselong på ene siden og open-end i andre. Jeg trenger også gardiner til dette rommet, any ideas? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har chi på veggene, og puter i grå-/brun-/blå-nyanser til min mørke turkise sofa. Har lys brun gardin, men vurderer å kjøpe noen hvite i tillegg. Har ellers innslag av mint på tepper og skåler :-)

Har fått mye skryt for sofaen :-)

Anonymous poster hash: 56585...b9e

Skrevet

kult!:) har du link til sofaen? jeg ville kjørt brune skinn-detaljer og grønne planter vertfall! Sofaen blir jo blikkfanget i rommet så du bør holde andre store ting som gardiner ganske diskré (som hvite/lyse).

Anonymous poster hash: d9be3...d20
Skrevet

Hvilken nyanse av turkis? Lys/mørk? Er fargen noe tilsvarende for eksempel Söderhamn fra IKEA?

Anonymous poster hash: 87131...752

Skrevet

Jeg har chi på veggene, og puter i grå-/brun-/blå-nyanser til min mørke turkise sofa. Har lys brun gardin, men vurderer å kjøpe noen hvite i tillegg. Har ellers innslag av mint på tepper og skåler :-)

Har fått mye skryt for sofaen :-)

chi?????

Anonymous poster hash: 2a376...6c7

Skrevet

Jeg hadde valgt lys grått og hvitt som tilbehør. Hvis ikke så kan det lett bli krasj og for mye farger.

Skrevet

chi?????

Anonymous poster hash: 2a376...6c7

Beklager, jeg henger litt mye på andre interiør-forum. Chi er en veldig hvit farge :-)

Skrevet

kult!:) har du link til sofaen? jeg ville kjørt brune skinn-detaljer og grønne planter vertfall! Sofaen blir jo blikkfanget i rommet så du bør holde andre store ting som gardiner ganske diskré (som hvite/lyse).

Anonymous poster hash: d9be3...d20

Enig! Grønt og brunt er veldig fint mot turkis. Evnt gull/kobber detaljer.

Skrevet

Er det noen kreative sjeler her som ønsker å dele sine tanke rom interiør til en turkis sofa? Veggene i rommet er grå, ikke veldig mørke. Sofaen skal stå i en kosekrok/tv-krok og den er ganske stor med chaiselong på ene siden og open-end i andre. Jeg trenger også gardiner til dette rommet, any ideas? :)

Du må nesten vise bilde :)

Anonymous poster hash: ec529...296

Skrevet

Lys grått ville jeg gått for!

Anonymous poster hash: f5286...da8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...