FruTatum Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Er det noen kreative sjeler her som ønsker å dele sine tanke rom interiør til en turkis sofa? Veggene i rommet er grå, ikke veldig mørke. Sofaen skal stå i en kosekrok/tv-krok og den er ganske stor med chaiselong på ene siden og open-end i andre. Jeg trenger også gardiner til dette rommet, any ideas?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har chi på veggene, og puter i grå-/brun-/blå-nyanser til min mørke turkise sofa. Har lys brun gardin, men vurderer å kjøpe noen hvite i tillegg. Har ellers innslag av mint på tepper og skåler :-) Har fått mye skryt for sofaen :-)Anonymous poster hash: 56585...b9e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 kult! har du link til sofaen? jeg ville kjørt brune skinn-detaljer og grønne planter vertfall! Sofaen blir jo blikkfanget i rommet så du bør holde andre store ting som gardiner ganske diskré (som hvite/lyse). Anonymous poster hash: d9be3...d20
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Hvilken nyanse av turkis? Lys/mørk? Er fargen noe tilsvarende for eksempel Söderhamn fra IKEA?Anonymous poster hash: 87131...752
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har chi på veggene, og puter i grå-/brun-/blå-nyanser til min mørke turkise sofa. Har lys brun gardin, men vurderer å kjøpe noen hvite i tillegg. Har ellers innslag av mint på tepper og skåler :-) Har fått mye skryt for sofaen :-)Anonymous poster hash: 56585...b9e chi????? Anonymous poster hash: 2a376...6c7
Gjest Blixen Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Jeg hadde valgt lys grått og hvitt som tilbehør. Hvis ikke så kan det lett bli krasj og for mye farger.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #8 Skrevet 16. februar 2015 chi?????Anonymous poster hash: 2a376...6c7 Beklager, jeg henger litt mye på andre interiør-forum. Chi er en veldig hvit farge :-)Anonymous poster hash: 56585...b9e
Fanteria Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 kult! har du link til sofaen? jeg ville kjørt brune skinn-detaljer og grønne planter vertfall! Sofaen blir jo blikkfanget i rommet så du bør holde andre store ting som gardiner ganske diskré (som hvite/lyse). Anonymous poster hash: d9be3...d20 Enig! Grønt og brunt er veldig fint mot turkis. Evnt gull/kobber detaljer.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #10 Skrevet 17. februar 2015 Er det noen kreative sjeler her som ønsker å dele sine tanke rom interiør til en turkis sofa? Veggene i rommet er grå, ikke veldig mørke. Sofaen skal stå i en kosekrok/tv-krok og den er ganske stor med chaiselong på ene siden og open-end i andre. Jeg trenger også gardiner til dette rommet, any ideas? Du må nesten vise bilde Anonymous poster hash: ec529...296
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #11 Skrevet 22. februar 2015 Lys grått ville jeg gått for!Anonymous poster hash: f5286...da8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå