Gjest Poirot Skrevet 11. august 2004 #21 Del Skrevet 11. august 2004 De har lover som tilsier at man kan forfølge og drepe en kristen som utøver sin religion i sine egne land der islam er hovedsreligion og så krever de at kristne skal være "snillere" mot islamistene?? . Du er klar over at både Etiopia, Egypt, Tyrkia, Iran, Irak mfl har kristne minoriteter i landene sine? Jeg sier ikke at disse ikke unngår undertrykkelse, men det er ingen lov som sier at de kan drepes. Iraks tidligere minister Tariq azis er for eksempel kristen. (Lurer på hvor lenge vi må vente til vi får en muslimsk minister, uten at folk dør av skrekk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. august 2004 #22 Del Skrevet 11. august 2004 Forøvrig er det stooooor forskjell på en muslim (en som tilhører religionen islam) og en islamist (en som ønsker å innarbeide religionen i alt som har med politikk å gjøre). Alle islamister er muslimer, men slettes ikke alle muslimer er islamister. Akkurat som at ikke alle kristne ville sendt barna sine på privatskole i Grimstad.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjuk Skrevet 11. august 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 11. august 2004 Forøvrig er det stooooor forskjell på en muslim (en som tilhører religionen islam) og en islamist (en som ønsker å innarbeide religionen i alt som har med politikk å gjøre). Alle islamister er muslimer, men slettes ikke alle muslimer er islamister. Akkurat som at ikke alle kristne ville sendt barna sine på privatskole i Grimstad.... profound Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den utstødte Skrevet 11. august 2004 #24 Del Skrevet 11. august 2004 Som kjent får vi celebert besøk i anledning Pakistans nasjonaldag den 14. Her følger er interview med Qiazi Hussain Ahmed. http://www.media-watch.org/articles/0999/306.html Her legges ikke fingerene i mellom for å få sving på sakene. Tenker stemningen står i taket i Åkerbergveien på lørdag. Godt vi har ytringsfrihet for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest she is magic Skrevet 12. august 2004 #25 Del Skrevet 12. august 2004 She is not only magic, she's completely surreal! ...en åpenbar grunn til at hun ikke er med på karrierestigen... Hva mener du?? Jeg synes bare at det er litt for lett for bl.a. meg å kritisere hvordan andre gjør ting i andre religioner, fordi de ikke passer inn i den religionen man selv har.. Det må da gå begge veier, ikke sant?? Hvis en religion skal tilpasses den ene, må den andre gjøre det samme, ellers blir det helt teit.. Da blir det den ene reliogionen som overtar alt jo..og den andre jatter med. det må være gjensidig repsekt ( men jeg respekterer ikke mye av religioner som presser sine verdier på andre- altså, jeg respekterer ikke noen aggreseive religioner ).. -hehe- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 13. august 2004 #26 Del Skrevet 13. august 2004 Eurabia er påbegynt for lenge siden for å stå imot Usa,bare så synd at det betyr utslettelse av europeisk kultur og at Usa vil bli den siste bastion for vestlig kultur og verdier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå