Ellen:) Skrevet 13. februar 2015 #1 Del Skrevet 13. februar 2015 Har investert i disse tablettene. Dærsken det er dyrt.. Over 300 kr (pr pakke) som inneholder 60 tabl, altså nok for 14 dager (skal ta 2 tabl 3 ganger om dagen). Håper det funker! Noen som har erfaring med dette..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarjaruby Skrevet 13. februar 2015 #2 Del Skrevet 13. februar 2015 Har investert i disse tablettene. Dærsken det er dyrt.. Over 300 kr (pr pakke) som inneholder 60 tabl, altså nok for 14 dager (skal ta 2 tabl 3 ganger om dagen). Håper det funker! Noen som har erfaring med dette..? Tror rett og slett et sunt kosthold og mosjon er like bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Del Skrevet 13. februar 2015 Slike piller har jeg ingen tro på. Hold oss gjerne oppdatert på erfaringene dine.Anonymous poster hash: a92a3...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 13. februar 2015 #4 Del Skrevet 13. februar 2015 Lite lurt å blokke opptak... Det betyr at du også blokkerer opptak av vitaminer og mineraler... Men vent... BÅDE fett og karbohydrater? Les litt om rabbit malaise. Proteiner funker dårlig som energi. Du trenger fett eller karbohydrater for å tilføre kroppen energi. Fett og proteiner er det du trenger å få i deg, karbohydrater klarer vi oss uten. Fokuser på naturlige matvarer og kutt ut sukker og korn så godt du kan og så er du godt på vei. Jeg har ikke erfaring med karboblokker, men jeg har erfaring med fettblokker. Det var mildt sagt ubehagelig. Jeg sluttet etter kort tid. Bæsjet på meg flere ganger og det var så tyntflytende at det rant ut av buksebeinet. Jeg kunne knapt spise et gram fett uten at jeg ble bundet til doen. IKKE verdt det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 14. februar 2015 #5 Del Skrevet 14. februar 2015 I stedenfor å spise piller som får deg til å bæsje på deg selv så lær deg heller å spise et sunt og variert kosthold og bli mer aktiv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #6 Del Skrevet 14. februar 2015 Hadde slike piller fungert, så hadde INGEN vært overvektige... Det er slike folk som deg disse produsentene tjener penger på Anonymous poster hash: 431be...2d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louisandsteve Skrevet 29. mai 2017 #7 Del Skrevet 29. mai 2017 Hvordan funket de?? Vurderer å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå