Gå til innhold

Er det sant?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Du blir ikke sensurert i HYTT og PINE her. Det er jo passe fordomsfult av deg å si det du sier rett over her, men desto bedre for oss her inne.

Lykke til videre.

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette forumet ligger vel på en god andreplass etter NM i sensurens mesterskap. :snill:

ANDRE plass? Jeg ville nå gitt dette forumet FØRSTE plass!! Jeg liker forumet sånn generelt, men sensuren tar helt av. Jeg har aldri sett så mye sensur på NM som det er her, selv om det er endel på NM også.

Jeg har vært her lenge nok til å mene det.

Jeg har ikke blitt sensurert selv, men har ristet endel oå hodet over sensuren her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok noen som er ute etter å så litt splid og ukvemsord, ja. (Ikke Maid, som skrev et helt bra og informativt innlegg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullemusa

Hm....da er det vel sant da, alt jeg har hørt.

Må jo være noe i det siden jeg hører om KG og sensurering om trent overalt hvor jeg er i nettverdenen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rykter oppstår sjelden uten grunn.

Til og med myter har et snev av sannhet i seg.  :)

nemlig.gif

Og når man hører fra så mange forskjellige personer på så mange forskjellige fora at KG har den strengeste og verste sensuren som er å finne i nettverdenen, må man jo uansett begynne å lure. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å legge til at hvis noen har fått noe av det de har skrevet sensurert vekk- og de ikke var enige i at det ble tatt vekk, kan du ta deg en god faen på at de gnåler om det helt til Dovre faller og kuene kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Dere som synes det er så ille her: hvorfor er dere her, og hvorofor fortelle en eventuelt ny bruker at det er ille her. Er det ikke nok å holde seg uanna?

Til trådstarter: nei, innlegg blir hvekren sletta eller endret i hytt og pine. Det skjer sikkert feil av og til, men som regel så har moderatorene gode grunner når de sletter. Hadde du sett hva det var vi ba om å få sletta hadde du skjønt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som synes det er så ille her: hvorfor er dere her, og hvorofor fortelle en eventuelt ny bruker at det er ille her. Er det ikke nok å holde seg uanna?

Dette er noe av det teiteste jeg hører. Det går da an å like et forum men være uenig i måten sensuren drives på? Ja vi må godkjenne osv når vi melder oss inn, men vi trenger da ikke syns det er helt ok fordet? Jeg syns det er litt hysterisk her, men liker forumet generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Selvfølgelig går det an å like et forum samtidig som man er uenig i noe. Men når det sies at kg er på førsteplass i nm i sensurering høres det ut som om vedkommende er svært misfornøyd, ikke bare litt uenige i enkelte ting. Jeg har vært på foraer hvor det virkelig slettes i hytt og pine, der er det ikke en gang regler eller begrunnelser. Ting slettes fordi folk er uenige i administratoren. Jeg synes det er flott med reglene her på kg. Jeg sier ikke at folk ikke kan være uenige i de, men det har med måten folk ordlegger seg på angående reglene jeg reagerte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...