Altum Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Om en måned flytter jeg til en annen kant av byen. Jeg går på AAP grunnet sykdom. Har ingen opplegg å møte opp på, annet enn psykologtimer og trening, hvilket jeg klarer helt fint uansett hvilken ende av byen jeg bor i. Jeg er åpenbart VELDIG avhengig av pengene jeg får fra dem, spesielt siden jeg har brukt alle sparepengene mine på depositum til den nye leiligheten. Har ingen buffer om noe skulle gå galt. Så, det jeg lurer på:Er det sannsynlig at det blir en forskyvelse/treghet i utbetalingene fra NAV idet jeg melder flytting? At noen papirer må stemples og så videre på det nye kontoret, og at jeg ikke får penger før det er gjort? Eller går dette automatisk, slik at jeg ikke har noe å bekymre meg for? Vet det er et lite fillespørsmål i forhold til mye annet her, men jeg er en grubler og finner ikke svar på dette noe sted. Endret 13. februar 2015 av Altum
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Nei. Du melder bare flytting på vanlig måte og sender inn meldekort som vanlig. Du vil automatisk når du ringer nav få vite hvilket kontor du sokner til da. Og møter opp der i stedet før der du møter opp nå for møter og slikt. Anonymous poster hash: b50db...1e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå