AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Proactive er veldig sterke greier. Det inneholder store mengder benzoyl peroxide, som fort kan gi meget tørr og sensitiv hud. Hvis du har tørr og/eller sensitiv hud fra før av så bør du holde deg langt unna. Det er også mange som opplever at det er uhyre vanskelig å slutte med å bruke det, de har fått hudproblemer verre enn tidligere etter bare et par dager. Jeg vil på det sterkeste anbefale å prøve andre produkter som er tilpasset din hudtype. Sannsynligheten for at det vil hjelpe bedre for deg er stor. Anonymous poster hash: c8960...d7d
Savannah87 Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Prøvde det før noen år siden (så en del på Tv shop da ) og det gjorde ingenting for min hud. Huden min ble bare verre. Bortkastet penger.
Gjest Solstråla88 Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Har ikke prøvd akkuratt den, men de produktene som hadde god effekt på meg var La Roche-Posay effaclar. Brukte rensegelen, oljen og kremen motgen og kveld i 3 mnder og huden min var så fin den aldri har vært før. Etter dette har jeg kun hatt hormonelle kviser under mensen eller nå når jeg er gravid. Men vi snakker sånn en i halvåreteller noe..
Gjest Silje1 Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Har ikke prøvd akkuratt den, men de produktene som hadde god effekt på meg var La Roche-Posay effaclar. Brukte rensegelen, oljen og kremen motgen og kveld i 3 mnder og huden min var så fin den aldri har vært før. Etter dette har jeg kun hatt hormonelle kviser under mensen eller nå når jeg er gravid. Men vi snakker sånn en i halvåreteller noe.. Okei, men jeg har så fet hud, passer olje da?
Gjest Solstråla88 Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Okei, men jeg har så fet hud, passer olje da? Det er ikke direkte olje, men en rensevæske. Jeg hadde også fet hud, må nok tilbake på den serien etter graviditeten.
Avalon Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Har prøvd Proactive+. Ble ikke tørr men, det skjedde heller ikke noe med huden. Hverken bedre eller verre. Denne ene "kremen" i den serien (som skal på under selve dagkremen) la seg bare oppå huden, trakk ikke inn. Bortkasta, men så har jeg nå prøvd det også
lemon-aid Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har prøvd det, og det er bare noe søppel! Ikke kjøp det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå