AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Jenter, hvilke erfaringer har dere med en omskjært pikk ift. en som ikke er omskjært? Er de mer følsomme? Er det deiligere?Anonymous poster hash: fcca4...b0d
oeas Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Jeg er ikke en jente. Men en omskåret penis vil være mer herdet rundt penishodet, fordi det ikke er like beskyttet, og siden det er det mest følsomme stedet på penis, blir det mindre følsomt.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Typen er amerikansk, så han er omskåret. Jeg merker ikke stor forskjell personlig ved penetrering. Ved blowjobs, selvsagt. Han er den beste jeg har hatt sex med, også den kåteste og den som ser ut til å nyte det aller mest, men det handler jo om ham, ikke penis. Jeg har ingen preferanse ene veien eller den andre, og i fare for å svare som en klisje - hans er perfekt fordi den er hans. Anonymous poster hash: 30fec...579 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Vert med 1 omskjært. Eg syns den var spiss, og trur det hadde med at den var omskjært. Vanskelegare å gi BJ og runking, syns eg. Eller krevde ein annen teknikk, sikkert ikkje vanskelegare egentleg. Syns dei er penare og deilegare au naturell. Anonymous poster hash: bc776...00f 1
Gjest lnx Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Det heter fortsatt OMSKÅRET, ikke omskjært 1
Gjest incognita Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 Det heter også PENIS, ikke "pikk". 1
Tirkes Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 For å få svar på følsomhet bør du egentlig spørre menn som har blitt omskåret i voksen alder. Av det jeg har merket så er det kun forskjell for meg ved hånd/munnaktiviteter. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 Det heter også PENIS, ikke "pikk". Disse ordene er synonymer, og begge står i ordboka. http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=pikk&begge=+&ordbok=nynorsk Anonymous poster hash: ef838...cab
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Vert med 1 omskjært. Eg syns den var spiss, og trur det hadde med at den var omskjært. Vanskelegare å gi BJ og runking, syns eg. Eller krevde ein annen teknikk, sikkert ikkje vanskelegare egentleg. Syns dei er penare og deilegare au naturell. Anonymous poster hash: bc776...00f Totalt motsatt oppfatning her. Syns omskåret er enda penere og enklere å suge osv. Men om det er etisk riktig å omskjære-til tross for at dette gjøres i store deler av verden er jeg usikker påAnonymous poster hash: 20849...3fb
Sylvari Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Vil si de er mindre følsomme, siden de ikke blir beskyttet av forhuden. De varer mye lengre når vi har sex, men utover det merker jeg ikke noe forskjell.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Vil si de er mindre følsomme, siden de ikke blir beskyttet av forhuden. De varer mye lengre når vi har sex, men utover det merker jeg ikke noe forskjell. Merkelig- har aldri følt ulikt i tiden det tar å komme om omskåret eller ei. Ofte følt ,men kanskje bare trodd de er mer følsomme. Er mange år siden jeg hadde sex med en som ikke omskåret så mulig ikke husker. Hm beste hadde vært spurt en mann som blitt omskåret i voksen alder men det er vel ikke vanlig...Anonymous poster hash: 20849...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå