Fersking Skrevet 10. august 2004 #1 Del Skrevet 10. august 2004 Bare lurer på en liten ting... Vitaminer smaker gjerne ikke godt. Men er det noen som har funnet et vitamin/mineraltilskudd som (i motsetning til `nycoplus gravid`) ikke smaker helt forferdelig?? Bare lukten gjør meg kvalm! Må man så må man, men det hadde vært fint om det fantes et godt alternativ.. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. august 2004 #2 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg spiser GraVitamin kjøpt på apotek. Må ærlig innrømme at jeg ikke har 'smakt' på dem...jeg hiver innpå en pille for dag, med masse vann..smaken kjenner jeg ikke!! ikke lukt heller for den del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemoms Skrevet 10. august 2004 #3 Del Skrevet 10. august 2004 Nycoplus Gravid smaker helt forferdelig! Jeg gruet meg til å måtte ta dem i 5-6 mnd. Så kjøpte jeg Gravitamin i stedet, og de smakte jo ingen ting! Nå er det ikke noe problem få dem i seg lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fersking Skrevet 11. august 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 11. august 2004 Takk og takk!! *løper til apoteket* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå