melatonin Skrevet 14. februar 2015 #21 Skrevet 14. februar 2015 Så lenge det går i stil med resten av interiøret. Vi har ikke dekoder, bare et kort i tven og en appletv ved siden av så hadde ikke plgaet meg ar det ikke var skuffer og skap. Men var mye penger ja!! Finner jo mange andre rimelige og fine da.
Gjest Blixen Skrevet 14. februar 2015 #22 Skrevet 14. februar 2015 Det eneste jeg reagerte på var høyden. Dersom bordet er 80 cm høyt så blir TV hengende høyt på veggen, gjør det ikke? Mitt TV henger 60 cm over gulvet og jeg synes det er helt passe når jeg sitter i sofaen.
Gjest Seajewel Skrevet 15. februar 2015 #23 Skrevet 15. februar 2015 Jeg ville ha malt det du allerede har, det nye ser jeg for meg vil bli upraktisk i bruk, med dvd-spiller etc. Fint, men veldig dyrt bord.
Rotemor Skrevet 15. februar 2015 #24 Skrevet 15. februar 2015 Jeg synes dessverre ikke bordet passer til formålet. Jeg hadde heller pusset opp det du har:)
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #25 Skrevet 15. februar 2015 Bør jeg male det selv? Eller få noen til å lakkere den for meg? Jeg har nemlig spurt en lakkerer og det vil koste meg 3000kr å lakkere den, det er mye penger for meg. Kan jeg bytte til sånne håndtak på skuffene eller blir den for voldsomt? Jeg liker de så godt, nemlig Legger til bilde under HiAnonymous poster hash: 7a913...f8e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #26 Skrevet 15. februar 2015 Anonymous poster hash: 7a913...f8e
Rotemor Skrevet 15. februar 2015 #27 Skrevet 15. februar 2015 Anonymous poster hash: 7a913...f8e Håndtakene bør du bytte ut, ja! Det blir lekkert:) Kjøpmannshåndtak er vel litt ut? Dessuten har detaljer mye å si. Du klarer fint å male selv! Invester i en god rulle og pensel. Eller snakk med fargehandelen og si at du er en amatør som trenge utstyret til å gjøre jobben for deg:) Du kan alltid slipe over litt og male på nytt om du bommer litt...
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #28 Skrevet 16. februar 2015 Håndtakene bør du bytte ut, ja! Det blir lekkert:) Kjøpmannshåndtak er vel litt ut? Dessuten har detaljer mye å si. Du klarer fint å male selv! Invester i en god rulle og pensel. Eller snakk med fargehandelen og si at du er en amatør som trenge utstyret til å gjøre jobben for deg:) Du kan alltid slipe over litt og male på nytt om du bommer litt... Tusen takk for gode råd. Takk takk Anonymous poster hash: 7a913...f8e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå