Gå til innhold

Hallo, Hjelp til å få tilbake motivasjonen til å trene, Og noen gode treningstips? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har selv merket at jeg har godt opp en del i det siste, har også hørt fra folk at jeg har blitt litt rundere en det jeg. Før så trente jeg aktivt med idrett og styrke på helsestudio, var i relativt god form, hadde også en helt grei kropp. for ca 1 år siden ga jeg meg med idretten jeg holdt på med, så begynte jeg å trene på helse studio. De første månedene på helsestudio var jeg kjempe ivrig, kunne godt dra til klokken 12 om morgenen å trene hele dagen, men det gikk seg til etterhvert selvfølgelig, endte til slutt opp med at jeg trente sånn halv annen time til to, 4-5 ganger i uken. Jeg trente bra i 5-6 måneder før jeg begynte å hoppe over treningsøkter, til slutt dro jeg bare ned og rett opp igjen omtrent. så da tenkte jeg det ikke hadde vært dumt med en liten pause. noen måneder etterpå dro jeg ned igjen trente bra 1 dag eller 2, men så gadd jeg ikke mer. har prøvd mange ganger med motivasjonen er bare ikke der, selvom jeg er innstil på og gå ned til sommeren så får jeg det bar ikke til.. Så er det noen som har gode råd om hvordan jeg får tilbake motivasjonen og gode tips om hvordan jeg blir kvitt litt bildekk rundt magen,hehe.. Jeg er ikke smell feit men begynner å bli litt så vil snu dette før det blir for ille.

Håper på gode råd og svar. Takk!:)

Anonymous poster hash: 38c13...e8c
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endret av noquestionisstupid
Skrevet

Bestill deg et par PT-timer, og/eller finn deg noen å trene sammen med, det gjør underverker :) Test noen nye gruppetimer, kanskje en ny treningsform? vet ikke helt hvor du bor, men si f.eks. Oslo så har de mange nye varianter av crossfit, bootcamp, cat-ett-eller-annet (med slike lapper på gulvet man sklir på), svømmekurs med fokus på teknikk, meld deg på et løp så du er nødt til å fokusere fremover?

Anonymous poster hash: 26c86...c7b
Skrevet

Bestill deg et par PT-timer, og/eller finn deg noen å trene sammen med, det gjør underverker :) Test noen nye gruppetimer, kanskje en ny treningsform? vet ikke helt hvor du bor, men si f.eks. Oslo så har de mange nye varianter av crossfit, bootcamp, cat-ett-eller-annet (med slike lapper på gulvet man sklir på), svømmekurs med fokus på teknikk, meld deg på et løp så du er nødt til å fokusere fremover?

Anonymous poster hash: 26c86...c7b

Mye spennende ting jeg gjerne kan prøve ut her! tusen takk! :)

Anonymous poster hash: 38c13...e8c

Skrevet

Har du en følgesvenn du kan gå tur med? Det er god trening og da er dere to som kan motivere hverandra. Bruk naturen, bruk bakker og bruk beina :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...