AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Har datet en i snart fem uker. Vi har ikke snakket om å være eksklusive ennå. Jeg dater ingen andre og har heller ikke noe ønske om det. Er redd for å skremme han om jeg tar det opp, men jeg tenker mye på det og ville følt meg mye tryggere om vi kunne avklart det. Men er så klart livredd for at han blir skremt eller sier at han vil date andre (tror egentlig ikke han vil det, men usikkerheten er der) Anonymous poster hash: a6d83...6ff
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Det har bare gått 5 uker. Du kommer garantert til å skremme han vekk og virke desperat. Om han fortsatt dater deg så betyr det at han er interessert i deg, men om du gir inntrykk av at han ikke skal se noen andre steder, så lyser det usikkerhet lang vei og han vil se til bedre beite. Anonymous poster hash: 96c33...33f 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Om det er det man vil så kan man fint si det allerede på første date. Jeg dater ikke menn som dater flere på en gang og det sier jeg fra omtrent før første date. Anonymous poster hash: ccfe4...905 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Vi har snakket om at vi begge er ute etter noe seriøst. Vi treffes et par dager i uken, skal ut og spise i morgen. Han legger planer om ting vi skal gjøre til våren - er jeg dum som allikevel er usikker??? Det er så slitsom fase. Har vært singel lenge og liker han så utrolig godt. TS Anonymous poster hash: a6d83...6ff
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Vi har snakket om at vi begge er ute etter noe seriøst. Vi treffes et par dager i uken, skal ut og spise i morgen. Han legger planer om ting vi skal gjøre til våren - er jeg dum som allikevel er usikker??? Det er så slitsom fase. Har vært singel lenge og liker han så utrolig godt. TS Anonymous poster hash: a6d83...6ff Hvis han har sagt han vil ha noe seriøst, så burde du ta ham for hans ord. Gi han tid til å bli trygg på deg. 5 uker er veldig kort tid til å kunne danne et bilde av hvem man har med å gjøre. Du må være tålmodig. Anonymous poster hash: 96c33...33f
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 5 uker er altfor kort tid. Det kan tolkes i mange forskjellige retninger og det kommer til å forbindes med deg, uansett om han er enig eller ikke. Anonymous poster hash: 2f134...0aa
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Takk - da venter jeg:) TS Anonymous poster hash: a6d83...6ff
draug 75 Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har ingen tro på magiske tall. 5 minutter, 5 uker,.... det er det samme. Men jeg synes jo det ser lovende ut når han snakker om hva dere skal gjøre til våren. 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #9 Skrevet 13. februar 2015 Han sier sånt ganske ofte så det er kanskje tullete å være usikker. Han sier aldri nei om jeg spør om vi skal treffes og svare alltid på sms og kontakter også meg. Anonymous poster hash: a6d83...6ff
sunflower Skrevet 13. februar 2015 #10 Skrevet 13. februar 2015 Jeg tror ikke det finnes noe bestemt tidspunkt som passer bedre å ta dette opp enn andre. Man må ta det på "feelingen", for folk er forskjellige. Her ble vi offisiellt sammen etter tre uker. 1
Nettinettet Skrevet 13. februar 2015 #11 Skrevet 13. februar 2015 Når man er usikker er det aldri bra å ta opp slike ting. Det løser ikke problemet! Man tar det opp for å ikke være like usikker, men sannheten er at den usikkerheten ikke handler om han men deg. Hvis han "går med på" å være eksklusive, eller sier at han er det, vil du mest sannsynlig uansett lure på om han tenker på andre. Du vil også studere nettstedet dere traff hverandre om han er pålogget for å finne bevis på at han egentlig kanskje ikke liker deg så godt, og bare har deg på gress.. etc etc etc.. Du må velge å stole på han og sette pris på tiden han bruker med deg, og så må du ta tak i hindringene dine ved å ta tak i usikkerheten din. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #12 Skrevet 13. februar 2015 Når man er usikker er det aldri bra å ta opp slike ting. Det løser ikke problemet! Man tar det opp for å ikke være like usikker, men sannheten er at den usikkerheten ikke handler om han men deg. Hvis han "går med på" å være eksklusive, eller sier at han er det, vil du mest sannsynlig uansett lure på om han tenker på andre. Du vil også studere nettstedet dere traff hverandre om han er pålogget for å finne bevis på at han egentlig kanskje ikke liker deg så godt, og bare har deg på gress.. etc etc etc.. Du må velge å stole på han og sette pris på tiden han bruker med deg, og så må du ta tak i hindringene dine ved å ta tak i usikkerheten din. Det er jo ingen fasit for det, det er faktisk normalt å være litt usikker på hvor man har hverandre. Man ønsker jo å finne noen som har samme oppfatning av en relasjon som en selv, så dersom en skremmer folk unna når man ønsker å være seriøs så passer man sannsynligvis ikke sammen. Å være eksklusiv betyr på ingen måte at man forplikter seg til evig tid, det betyr bare at man fokuserer på hverandre og ser hvordan det går uten å blande inn andre. Og ønsker man det passer man som sagt bedre men noen som ønsker det samme Anonymous poster hash: 2db94...17f 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #13 Skrevet 13. februar 2015 For min del så handler det om han ser oss videre, ikke at vi skal oppdatere statusen på Facebook eller noe, men at han ser fremover med meg TS Anonymous poster hash: a6d83...6ff
Nettinettet Skrevet 13. februar 2015 #14 Skrevet 13. februar 2015 For min del så handler det om han ser oss videre, ikke at vi skal oppdatere statusen på Facebook eller noe, men at han ser fremover med meg TS Anonymous poster hash: a6d83...6ff Men det får du jo svar på når han snakker om ting dere skal gjøre fremover. Det er jo ingen fasit for det, det er faktisk normalt å være litt usikker på hvor man har hverandre. Man ønsker jo å finne noen som har samme oppfatning av en relasjon som en selv, så dersom en skremmer folk unna når man ønsker å være seriøs så passer man sannsynligvis ikke sammen. Å være eksklusiv betyr på ingen måte at man forplikter seg til evig tid, det betyr bare at man fokuserer på hverandre og ser hvordan det går uten å blande inn andre. Og ønsker man det passer man som sagt bedre men noen som ønsker det samme Anonymous poster hash: 2db94...17f Man kan fint vise at man er seriøs uten å poengtere at nå dater ikke jeg andre, hva med deg? Jeg er veldig enig i deg når det kommer til hva det å være eksklusiv betyr, men det er veldig mange som føler en forpliktelse som tynger dem med en gang noe blir så "skriftlig" hvis du skjønner? Å si at noen ikke passet fordi de ble skremt bort er noe vi veldig ofte hører, men sannheten er at mange av de vi skremmer bort, egentlig passet oss veldig bra, vi hadde bare ikke gitt de sjansen til å bli kjent med oss før vi "krevde" noe av dem som de ikke taklet der og da. Jeg tror det ofte kan være lurt å droppe "praten" og heller bare ta til seg tegnene på at man faktisk er et par. Plutselig så blir du introdusert til noen som "kjæresten min" og da er det jo klart hva han føler 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #15 Skrevet 13. februar 2015 Herregud, vi bor da ikke i USA heller. I Norge er "tradisjonen" og være eksklusive når man dater en fast vil jeg påstå. Det er ihvertfall forventet av de fleste. Selfølgelig kan du ta det opp. Dere trenger ikke være offisielle kjærester for det. Jeg forstår virkelig ikke disse som mener det er allment akseptert å mulitidate. Overlapping av tidlige dater er en annen ting. Anonymous poster hash: fdf6d...446 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #16 Skrevet 13. februar 2015 Om det er det man vil så kan man fint si det allerede på første date. Jeg dater ikke menn som dater flere på en gang og det sier jeg fra omtrent før første date. Anonymous poster hash: ccfe4...905 Enig. Skal noen være sammen led meg, så får det være på orntlig -fra første start. Og nei, du skremmer ingen seriøse på det viset. Blir de "skremt" av en forventning om anstendig oppførsel, var de aldri noe å samlet på i utgangspunket.Anonymous poster hash: ae781...5a9 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå