Gå til innhold

Hvem kontakter jeg ang bekymringsmelding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvem kan jeg kontakte når de to som er oppført på barneteamet ikke tar telefonen? Gjelder å melde bekymring.

Takk på forhånd!

Anonymous poster hash: 65394...1ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar ingen hos barnevernet telefonen? Prøv barnevernsvakta, sosial vakttjeneste eller sentralbord i kommunen.

Skrevet

Da ringer du sentralbordet/vakttelefonen til det aktuelle kontoret. Finner det på Google. De stenger 1535, etter det er det Barnevernvakten en ringer.

Anonymous poster hash: 8e4ad...0b3

Skrevet

Hei!

Hvem kan jeg kontakte når de to som er oppført på barneteamet ikke tar telefonen? Gjelder å melde bekymring.

Takk på forhånd!

hva gjelder bekymringen? er det vold i bildet?

Anonymous poster hash: 2a7bc...a76

Skrevet

hva gjelder bekymringen? er det vold i bildet?

Bekymringen gjelder alkoholmisbruk.

Skrevet

Jeg kom meg gjennom, tusen takk for svar!

Ts

Skrevet

Bekymringen gjelder alkoholmisbruk.

Ja da er det viktig å få tak i de så raskt som mulig. Tenkte hvis det var generell bekymring, så skal vel BV ha et skjema på nett man kan fylle ut og sende inn?

Skrevet

Ja da er det viktig å få tak i de så raskt som mulig. Tenkte hvis det var generell bekymring, så skal vel BV ha et skjema på nett man kan fylle ut og sende inn?

Finnes skjema ja, men tror de tar imot alle bekymringsmeldinger på telefon også. Veldig hyggelig person i telefonen. :) Nå får jeg ihvertfall litt fred i sjela.

Skrevet

Finnes skjema ja, men tror de tar imot alle bekymringsmeldinger på telefon også. Veldig hyggelig person i telefonen. :) Nå får jeg ihvertfall litt fred i sjela.

Ja synes det er viktig at de tar imot på telefon også, noen ganger har man ikke tid til å vente på paprimølla. Er jo viktig at ting som misbruk, vold osv blir tatt tak i med en gang.

Skrevet

Ja synes det er viktig at de tar imot på telefon også, noen ganger har man ikke tid til å vente på paprimølla. Er jo viktig at ting som misbruk, vold osv blir tatt tak i med en gang.

Absolutt, håper de bare er relativt raske med å undersøke. De kan jo være litt trege av og til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...