AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Hei! På grunn av magesår har jeg fått en litt rar diett jeg må følge i en måned nå.. Kan verken spise stekt mat, sterk/krydra mat, grovt brød, mye fett og sukker eller syrlige ting. Kan heller ikke drikke noenting bortsett fra vann og melk. Litt vanskelig å vite hva jeg skal spise når så mye går bort. Men frem til nå er det det her det går i: frokost: 2 skriver lyst brød med tynt lag smør, og 2 bløtkokte egg (og et glass melk) lunsj: enten posesuppe eller 2 lyse horn med ost og skinke middag: kokte poteter, kokt torsk og kokte grønnsaker / supper / (vet ikke helt enda hva annet jeg kan lage.. kom gjerne med tips) kvelds: 2 skiver lyst brød med tynt lag smør, ost og skinke pleier ikke trene til vanlig. men vil komme i gang nå og har tenkt 3-4 dager i uka hovedsaklig på tredemølla + litt styrkeøvelser for hele kroppen. Så ja.. tenkte dette kunne være en mulighet til å kanskje gå ned litt. hva tror dere om dette? kan det være mulig? Anonymous poster hash: 09c87...d07
Pringle Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Har du ikke fått instruks om hva du skal spise? Ernæringsfysiolog?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 har du ikke lest? siden jeg ikke kan spise noe av det nevnte, så er det det der jeg kommer på som "er igjen". har ikke gått til ernæringsfysiolog nei, det er beskjed fra legen og på grunn av magesåret. Anonymous poster hash: 09c87...d07
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Kutt ut det lyse brødet og spis ekstra egg, ost, skinke. Det er bare raske unødvendige karbohydrater i lyst brød. Anonymous poster hash: 198ae...5e4
Gjest HeiHade Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Du går ned av denne dietten hvis det fører til at du spiser færre kalorier enn du forbrenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå