AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Jeg skal prøve å regne ut hvor mye jeg har til gode/ må tilbakebetale på skatten fra i fjor. Har oversikt på de fleste poster, men har rotet bort årsoppgaven fra banken jeg har kredittkort i. Ikke mulig å hente denne ut elektronisk. Spørsmålet er om jeg kan regne ut renteinntekter og renteutgifter ved å vite beløp og rente jeg har på kortet? Noen som vet? Beløpet jeg var skyldig per 31.12.14 var 45 000 NOK og rente på 14,88%. Anonymous poster hash: 1746f...9f5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Jeg skal prøve å regne ut hvor mye jeg har til gode/ må tilbakebetale på skatten fra i fjor. Har oversikt på de fleste poster, men har rotet bort årsoppgaven fra banken jeg har kredittkort i. Ikke mulig å hente denne ut elektronisk. Spørsmålet er om jeg kan regne ut renteinntekter og renteutgifter ved å vite beløp og rente jeg har på kortet? Noen som vet? Beløpet jeg var skyldig per 31.12.14 var 45 000 NOK og rente på 14,88%.Anonymous poster hash: 1746f...9f5 Årsoppgaven ligger i nettbanken. Beløpet du er skyldig ved nyttår sier jo ingenting om hvor mye renter du har betalt i løpet av året, og det er det du får fradrag for. Anonymous poster hash: 0d9b2...bcb
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Umulig å regne seg fram til hvor mye du faktisk har betalt i gjeldsrenter. Sjekk postkassen i nettbanken. Anonymous poster hash: 17404...03d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå