Gå til innhold

Skatteberegning uten årsoppgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal prøve å regne ut hvor mye jeg har til gode/ må tilbakebetale på skatten fra i fjor.

Har oversikt på de fleste poster, men har rotet bort årsoppgaven fra banken jeg har kredittkort i. Ikke mulig å hente denne ut elektronisk.

Spørsmålet er om jeg kan regne ut renteinntekter og renteutgifter ved å vite beløp og rente jeg har på kortet? Noen som vet? Beløpet jeg var skyldig per 31.12.14 var 45 000 NOK og rente på 14,88%.

Anonymous poster hash: 1746f...9f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal prøve å regne ut hvor mye jeg har til gode/ må tilbakebetale på skatten fra i fjor.

Har oversikt på de fleste poster, men har rotet bort årsoppgaven fra banken jeg har kredittkort i. Ikke mulig å hente denne ut elektronisk.

Spørsmålet er om jeg kan regne ut renteinntekter og renteutgifter ved å vite beløp og rente jeg har på kortet? Noen som vet? Beløpet jeg var skyldig per 31.12.14 var 45 000 NOK og rente på 14,88%.

Anonymous poster hash: 1746f...9f5

Årsoppgaven ligger i nettbanken.

Beløpet du er skyldig ved nyttår sier jo ingenting om hvor mye renter du har betalt i løpet av året, og det er det du får fradrag for.

Anonymous poster hash: 0d9b2...bcb

Skrevet

Umulig å regne seg fram til hvor mye du faktisk har betalt i gjeldsrenter. Sjekk postkassen i nettbanken.

Anonymous poster hash: 17404...03d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...