Gjest tullemooor Skrevet 10. august 2004 #1 Skrevet 10. august 2004 Kan noen tipse om noen butikker som selger noen fete hullete jeans?? Fortelle litt om hvordan buksa sitter på osv ?? Prisen er ikke SÅ nøye ps:bor i oslo
Gjest Ethereal Skrevet 10. august 2004 #2 Skrevet 10. august 2004 Hvis du har smale, rette hofter, er Diesel Cherone helt rå, men jeg tror ikke den vil kle noen med litt ekstra rundt hofter/liv, for den er sinnssykt lav på livet. Jeg fikk den akkurat i gave hos kjæresten; koster egentlig 1399,- hos Carlings. JC har den sikkert også.
Gjest Odense Skrevet 10. august 2004 #3 Skrevet 10. august 2004 Hvis du har smale, rette hofter, er Diesel Cherone helt rå, men jeg tror ikke den vil kle noen med litt ekstra rundt hofter/liv, for den er sinnssykt lav på livet. Jeg fikk den akkurat i gave hos kjæresten; koster egentlig 1399,- hos Carlings. JC har den sikkert også. Er dette en ny modell som har komt nå i vår/sommer? Kan ikke huske å ha sett den, men detn hørest kul ut så jeg må ta meg en runde på carlings! :-)
Gjest Ethereal Skrevet 10. august 2004 #4 Skrevet 10. august 2004 Jeg vet ikke når den kom, men jeg er glad det finnes jeans for de med smale hofter også.... Den har litt spesiell lukning med to knapper på hoften, nesten som et belte. Jeg slet sinnsykt med å få den på meg først, du skal visstnok kjøpe den så trang at du bortimot må ha hjelp for å få den opp over hoftene.
Gjest tullemooor Skrevet 10. august 2004 #5 Skrevet 10. august 2004 Jeg vet ikke når den kom, men jeg er glad det finnes jeans for de med smale hofter også.... Den har litt spesiell lukning med to knapper på hoften, nesten som et belte. Jeg slet sinnsykt med å få den på meg først, du skal visstnok kjøpe den så trang at du bortimot må ha hjelp for å få den opp over hoftene. Hmm.. den hørtes innmari kul ut, men jeg har nok "dessverre" litt runde former vil jeg tro. Er ikke helt rett i hvertfall... Men skader jo aldri å prøve den
Carmen_ Skrevet 10. august 2004 #6 Skrevet 10. august 2004 Jeg vil også ha hullete jeans. Men hvis det er altfor lavt liv på disse fra Diesel tror jeg ikke de passer helt for meg...
Gjest Ethereal Skrevet 11. august 2004 #7 Skrevet 11. august 2004 De er veldig lave, synes jeg, i hvertfall. Men jeg trives med det. Til gjengjeld er populære jeans som Lee Leola osv altfor vide rundt hoftene for meg, selv i minste tilgjengelige størrelse.
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #8 Skrevet 11. august 2004 De er veldig lave' date=' synes jeg, i hvertfall. Men jeg trives med det. Til gjengjeld er populære jeans som Lee Leola osv altfor vide rundt hoftene for meg, selv i minste tilgjengelige størrelse.[/quote'] Jeg elsker at de er så lave, og har samme problemet med Leola (den diskusjonen har vi vel hatt før)? Cherone anbefales virkelig til alle uten for mye kvinnelige former.Men, som Etheral sa, de passer kanskje ikke like godt til de som er litt fyldigere, iallefall ikke om man har litt ekstra på magen og sidene. Det vil nok bli veldig tydelig i den buksa, siden de er så lave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå