Gå til innhold

Daten har bursdag... gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr i et par-tre måneder nå. Vi er ikke offisielt Sammen ennå.

Nå har han bursdag om et par uker. Bør jeg kjøpe gave? Og isåfall, hva svarte? Jeg er sånn som hater å kjøpe gaver, og aldri vet hva...

Anonymous poster hash: 3b5d1...d04
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke er invitert i noe bursdagsfest/ selskap så syns jeg ikke du trenger og tenke på det. Dere har jo nettopp blitt kjent.

Gjest incognita
Skrevet

Etter å ha datet i 2-3 mnd mener jeg at du absolutt burde gi ham en liten oppmerksomhet når han har fødselsdag. Jeg kan ikke fortelle deg akkurat hva du burde kjøpe, for jeg kjenner ham ikke, men du vet vel hva han liker. Har dere pratet om noe dere kunne tenke dere å gjøre sammen så kan det være billetter til det, en pose med fancy kaffe + to pene kopper (kanskje med hjerter på for å signalisere at du liker ham), en bok om noe du vet han interesserer seg spesielt for (skriv noen betydningsfulle ord fra deg i permen?)... er vel bare fantasien som setter grenser her. :)

Skrevet

Du må absolutt gi han noe. Hva med en opplevelse. Gavekort til kino, middag, en helgetur eller noe:)

Anonymous poster hash: 38cae...207
Skrevet

Gratuler han iallfall med dagen, og si at han kan få en massasje f.eks, eller at du kan lage middag neste gang dere møtes :) eller så måtte du jo kjøpt en liten ting da, men vet ikke om så mye rimelig som gutter har interesse av? føler de alltid ønsker seg så dyre ting :P da ville jeg kanskje gått for en kinotur! synes det er rart å gi en dyr gave når dere fortsatt er i mellomfasen, hverken venner eller kjærester..

Anonymous poster hash: 8222e...06d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...