Gå til innhold

Burde feite ha egne frisyrer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller omformulert: kler en feit dame enkelte hårfrisyrer bedre enn andre?

Jeg er en feit dame, har foreløbig ingenfrisyre, bare "halvlangt hår" (til midten av ryggen), men hvilken frisyre hadde jeg kledd, tro? Ovalt ansikt, noe høyt hårfeste.. Vurderer lugg og en lang bob?...

Anonymous poster hash: 79186...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigress

Eg synest det er veldig leit om ein skal la vere å ha ein frisyre ein likar fordi ein er tjukk. Ta heller omsyn til hårtype og andletsfasong. Med ovalt andlet kan du eigentleg ha det meste. Eg ville likevel tilrå å klippe håret opp over skuldrane - du får litt meir luft mellom hår og skuldrar, og du kan få litt meir hals, om du skjønar. Kortare hår eg også lettare å få volum i (utan at eg veit noko om det er eit poeng for deg, altså), og kan balansere ein staut kropp. Høgt hårfeste og lugg er jo superfint, kva med å skrå luggen litt, så får du effekten av vertikale linjer også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansiktsformen er vesentlig her, synes jeg. Når det er sagt, så synes jeg ikke at store kropper kler veldig stramme eller korte frisyrer (f.eks. alt håret i stram hestehale. Da må isåfall deler være litt løst festet). Jeg ville hørt med en flink frisør om tips til kledelige frisyrer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er veldig kraftige over ryggen bør unngå langt hår hvis håret er veldig tykt og stort. Håret får dem til å se enda større ut.

Anonymous poster hash: 61b40...9e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle mennesker bør ha frisyrer som kler ansiktet deres. Da er det formen på ansiktet som bestemmer.

Endret av Vind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, hører meg neste frisørtime..

Jeg vil ha en bob i størrelse XL, takk. Hva? Hahaha, ser jeg ut som L? Åh, du er for vennlig. Ja, hell mot L, men ikke noe innslag av M, vil ikke at noen skal tro jeg ikke ser at jeg er feit, altså.

:P

Feite folk har smale ansikt, høye kinnbein, slanke jar trillrunde fjes osv. Få en som passer deg. Punktum

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn her bør alle tjukke gå

weird-haircut-weird-asian-dude.jpg

Anonymous poster hash: c97af...2ab

:hoho:

Anonymous poster hash: 80ae2...552

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er skikkelig tjukk bør du ha kort, fett hår. Og helst farg det grått.

Ikke noen spesiell frisyre egentlig. Bare klipp håret selv, gjør ingenting om det blir skeivt.

Er man tjukk, kan man like godt gå ned med flagget til topps og vise omverdenen at man gir fullstendig faen i hva andre måtte mene. :)

Anonymous poster hash: 7ecf5...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er smellfeit, og derfor er jeg svært glad for at jeg også er skallet. Det er den ultimate frisyren for feite, gamle gubber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett deg, men mange feite som du sier. Bla min venninne. Hun har langt hår, og er veldig overvektig. Når disse kommer med langt hår, så går hode og kropp i et, og du ser større ut. Og ser faktisk eldre

Hun gikk til frisør og spurte der hva som ville passe henne. Hun hadde i alle år bleket hår i div nyanser også

De klipte av henne håret og fikk tilbake hennes skjønne hårfarge. Vi bare måpte, hun så 15 år yngre ut...og mye slankere

Hår som klær, gjør mye med folk. Både verre og bedre

Anonymous poster hash: be9e7...77a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Skal man lissom ha hår som balanserer ut vekten? Det jeg derimot syns er at frodige damer ikke skal ha anonyme frisyrer. Er så leit å se damer som bare går med håret i en lav enkel hestehale dag inn og dag ut. Som prøver å se ut som en anonym grå mus.

Syns fint man kan ha lagt hår uansett størrelse. Er dritt sexy med langt tykt hår. -men da må det være velpleid og for alt i verden ikke være mega tynt. Æsj.. Ingen med tynt hår bør ha langt hår. Styr også unna praktiske frisyrer. Sånne teite korte, særlig kort med lang lugg som man drar over panna. Typisk kjerrig sveis. Har man mye "toppvekt" og særlig brede skuldre ikke suppler med en androgyn sveis. Vær en sexy kvinne! ;) lang bob er hot. ;) gjerne i en fresh farge. Pannelugg er vist inn til våren ( sammen med 70 talls trenden) så slå deg løs. Og viktigst av alt aldri omtal deg selv som en "feit dame". Jeg og mange mange andre syns damer med former er rå sexy og liker bedre ordet frodig eller formfull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...