AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Hei Lurte på om noen vet om det er mulig å velge område man skal søke på i Tinden appen? Kan man feks velge å kun få opp jenter fra asia? Anonymous poster hash: a57e2...936 Anonymous poster hash: a57e2...936
majagirl Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Da må du isåfall stille mobilen inn på Asia via gpsen, må bruke en app for å få det til. Enkleste er å bruke windows tinder appen fordi der kan du velge hvor du er selv. Så da bare velger du thailand f.eks og så er du i gang.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Da må du isåfall stille mobilen inn på Asia via gpsen, må bruke en app for å få det til. Enkleste er å bruke windows tinder appen fordi der kan du velge hvor du er selv. Så da bare velger du thailand f.eks og så er du i gang. Takk for svar! Bare så jeg forstår deg rett: Så det vil si at hvis man har en android telefon så må man fysisk gå inn på gpes'en via en egen app for å i det hele tatt kunne ha mulighet til å kun få jenter fra Asia? Anonymous poster hash: a57e2...936
majagirl Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Takk for svar! Bare så jeg forstår deg rett: Så det vil si at hvis man har en android telefon så må man fysisk gå inn på gpes'en via en egen app for å i det hele tatt kunne ha mulighet til å kun få jenter fra Asia? Anonymous poster hash: a57e2...936 Tror det ja, siden den bruker gpsen til å finne folk for deg.
Gjest Happydays Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Tror det ja, siden den bruker gpsen til å finne folk for deg. Okei, tusen takk for hjelpen!
Gjest mainbitch Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 Tinder søker vel i områder i nærheten av deg. Hva er vitsen med tinder hvis du skal søke etter jenter på andre siden av jorda?
Gjest Happydays Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 Tinder søker vel i områder i nærheten av deg. Hva er vitsen med tinder hvis du skal søke etter jenter på andre siden av jorda? Grunnen til at jeg spør er at jeg har oppdaget at typen har drevet å chattet bak min rygg med noen jenter fra Japan og Korea han hevder å ha truffet på Tinder. Han sa han med vilje hadde stilt inn søk etter jenter utenom Norge, i Asia, fordi han kun var ute etter å prate og ikke møtes. Jeg syntes dette høres rart ut og ville høre om dette faktisk er mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå