Solsikke84 Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Noen tråder om størrelser minnet meg på dette. Etter å ha slanket av meg over førti kilo de siste årene, så har jeg havna i intetland... Vanlige str er ofte for små, jeg handler i str 44 og XL/L de fleste steder, og det er ikke alle plagg som går så høyt, og mange stopper på 42. I plus size er utvalget for min størrelse like sjeldent. Mitt problem er erfarin. Jeg går ikke på vero moda, bikbok, match etc, kun store kjeder og sportsbutikker som jeg vet har tøy til store meg. Et sted i hodet er jeg str 52/54 fortsatt, tror jeg. Andre i str 44 området som kan tipse meg om butikker med fine plagg, basisplagg, billoge trøyer med stretch osv.. Hvor tar jeg shoppingtitten i morgen? Endret 13. februar 2015 av Solsikke84
lillemy02 Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Jeg er veldig glad i outletene på vestby. Alt fra Ralph Lauren gant høyer, ja faktisk! Alle de butikkene har klær som passer meg veldig. Hm cubus og slikt er det bare på glemme
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Pm har bukser i større størrelser i alle fall. Skal sies at det er str 42 jeg bruker, men jeg liker utvalget de har der. Anonymous poster hash: b0d47...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Noen tråder om størrelser minnet meg på dette. Etter å ha slanket av meg over førti kilo de siste årene, så har jeg havna i intetland... Vanlige str er ofte for små, jeg handler i str 44 og XL/L de fleste steder, og det er ikke alle plagg som går så høyt, og mange stopper på 42. I plus size er utvalget for min størrelse like sjeldent. Mitt problem er erfarin. Jeg går ikke på vero moda, bikbok, match etc, kun store kjeder og sportsbutikker som jeg vet har tøy til store meg. Et sted i hodet er jeg str 52/54 fortsatt, tror jeg. Andre i str 44 området som kan tipse meg om butikker med fine plagg, basisplagg, billoge trøyer med stretch osv.. Hvor tar jeg shoppingtitten i morgen? Sjekk ut Violeta kolleksjonen til Mango. Den går fra 42-52 tror jeg. De er romslige i størrelsen uten å være digre:) Anonymous poster hash: b9f87...94c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Sjekk ut Violeta kolleksjonen til Mango. Den går fra 42-52 tror jeg. De er romslige i størrelsen uten å være digre:) Anonymous poster hash: b9f87...94c Hvor køpes den? Jeg anbefaler Cream - mye feminint og fint. Anonymous poster hash: f7981...a81
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 Hvor køpes den? Jeg anbefaler Cream - mye feminint og fint.Anonymous poster hash: f7981...a81 mango.no, under "curve" De har også et utvalg i Mangos fysiske butikker, men mest på nett. Anonymous poster hash: b9f87...94c
Solsikke84 Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2015 Takk for tips! Hvor får man Cream? Skal til et stort kjøpesenter i morgen, noen butikker utenom HM, lindex,kappahl og cubus (mine butikker) verdt en titt for min str? Er pæreform, bruker 42 ofte på overkroppen, om det har noe å si.
sunflower Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 Jeg ville tatt en tur innom Zavanna. Gode størrelser, og svært mye stretch i jeans. Størrelsene går fra 36-46, enkelte plagg ned til 34 og opp til 48.
Majott Skrevet 13. februar 2015 #9 Skrevet 13. februar 2015 Takk for tips! Hvor får man Cream? Skal til et stort kjøpesenter i morgen, noen butikker utenom HM, lindex,kappahl og cubus (mine butikker) verdt en titt for min str? Er pæreform, bruker 42 ofte på overkroppen, om det har noe å si. Både miinto.no, zalando.no og sportmann.no.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #10 Skrevet 13. februar 2015 Sist jeg var på shopping med min mor, så var vi innom Vivikes. Jeg trodde helt ærlig (fra før) at det var en skikkelig "kjerring-butikk," men de hadde masse fint! Mye basic jeg som er 29åring godt kunne hatt i garderoben... Ellers så er det sånn med størrelser at de skandinaviske merkene, og da særlig de danske, er mye mer romslige i størrelsen enn de Søreuropeiske. Jeg må f.eks. ha 2 størrelser mindre i klær fra danske Inwear, enn hva jeg må ha hos f.eks. Zara... Anonymous poster hash: 61f03...7d4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #11 Skrevet 13. februar 2015 Jeg bruker str 44 og handler mest på Lindex og LeneV. Disse pluss-size butikkene dere nevner ville jeg ikke gått nær. Jeg ønsker faktisk ikke å se større ut enn jeg er, og klærne på slike steder er stort sett sekker eller telt i fasongen.Anonymous poster hash: 6bca8...6d3 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #12 Skrevet 13. februar 2015 I det hele tatt er fokuset mitt alltid å finne "vanlige klær" som er store nok (44 xl ol). Serier som er til pluss-size unngår jeg alltid. Har aldri opplevd at de er brukandes. De har alltid hatt et grusomt snitt. Og så skal de fjerne overlesses med "kule detaljer" eller "bling", mens jeg vil ha enkle stilrene plagg.Anonymous poster hash: 6bca8...6d3 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #13 Skrevet 5. mars 2015 I det hele tatt er fokuset mitt alltid å finne "vanlige klær" som er store nok (44 xl ol). Serier som er til pluss-size unngår jeg alltid. Har aldri opplevd at de er brukandes. De har alltid hatt et grusomt snitt. Og så skal de fjerne overlesses med "kule detaljer" eller "bling", mens jeg vil ha enkle stilrene plagg.Anonymous poster hash: 6bca8...6d3 Enig. Men mye av problemet er at plussize starter på 44 ofte, og det minste forsvinner fort. Vanlig plagg går ofte til 42. Eller 44. Også forsvinner disse str kjapt. Jeg er så lei av å finne kule plagg men enten så er det største på stativet 40 eller så er det fullt av xs, xs, s, xs, s, xs, m, xs, s, xxs... L og xl er borte. Skulle ønske butikker tok inn mer 44 og L....Anonymous poster hash: 059d1...44f 1
Gjest Tigress Skrevet 5. mars 2015 #14 Skrevet 5. mars 2015 Enig. Men mye av problemet er at plussize starter på 44 ofte, og det minste forsvinner fort. Vanlig plagg går ofte til 42. Eller 44. Også forsvinner disse str kjapt. Jeg er så lei av å finne kule plagg men enten så er det største på stativet 40 eller så er det fullt av xs, xs, s, xs, s, xs, m, xs, s, xxs... L og xl er borte. Skulle ønske butikker tok inn mer 44 og L....Anonymous poster hash: 059d1...44f Eg har motsett problem, det som heng på salsstativa er alltid str. 42 og 44...
AwkwardAlice Skrevet 5. mars 2015 #15 Skrevet 5. mars 2015 Lindex synes jeg har bra utvalg når det gjelder å finne klær i litt større størrelser. Bruker selv 42 til vanlig.
Perelandra Skrevet 5. mars 2015 #16 Skrevet 5. mars 2015 Jeg liker godt Indiska. Klærne der er store i størrelsen så jeg tipper hvis du bruker 44 ellers, kan du bruke medium hos dem. I det hele tatt er fokuset mitt alltid å finne "vanlige klær" som er store nok (44 xl ol). Serier som er til pluss-size unngår jeg alltid. Har aldri opplevd at de er brukandes. De har alltid hatt et grusomt snitt. Og så skal de fjerne overlesses med "kule detaljer" eller "bling", mens jeg vil ha enkle stilrene plagg.Anonymous poster hash: 6bca8...6d3 Zizzi er et typisk eksempel på det du beskriver her. Formløse vide tunikaer, topper med "kult" trykkmønster og jeans med glitrende steiner. 2
mereo Skrevet 5. mars 2015 #17 Skrevet 5. mars 2015 Dorthy Perkins, New Look og M&S har alle godt utvalg på størrelsene. 1
peppermyntete Skrevet 5. mars 2015 #18 Skrevet 5. mars 2015 Kappahl, lindex og vikikes har mye fint i litt større størrelser synes jeg. Mange butikker som spesialiserer seg på plus size har veldig stusselige og i mange tilfeller forstørrende klær synes jeg, men disse har faktisk mye fint til alle aldre.
Eliza Doalot Skrevet 5. mars 2015 #19 Skrevet 5. mars 2015 Jeg bruker samme størrelse som deg, og handler klær både på BikBok og VeroModa. Jeg kommer faktisk ikke på en eneste butikk som jeg opplever at jeg ikke kan handle i. Det er selvfølgelig ikke alle klær som passer meg, men det var det heller ikke da jeg var slank. Så mitt forslag er å rusle inn i de butikkene du synes har fine klær og gi det et forsøk. Og ikke minst, gratulerer med flott vekttap!
Gjest Solstråla88 Skrevet 5. mars 2015 #20 Skrevet 5. mars 2015 Vero moda har mye fint i størrelsene du etterspør. Var samme størrelse selv, samme med cubus og kappahl. Jeg er også veldig glad i vivikes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå