AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har fått påminnelser fra 2 bilverksteder om at det snart er tid for EU-kontroll på bilen. Dette selvsagt som en slags reklame for at jeg skal velge de å utføre EU-kontrollen hos. Jeg ser det står nederst kilde:Bisnode Analytics AS og jeg lurer på hva dette er for noe og hvordan de har fått inn opplysninger om meg og bilen min og hvordan de kan ha gitt ut dette til bilverksteder? Anonymous poster hash: b73be...cf1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har fått påminnelser fra 2 bilverksteder om at det snart er tid for EU-kontroll på bilen. Dette selvsagt som en slags reklame for at jeg skal velge de å utføre EU-kontrollen hos. Jeg ser det står nederst kilde:Bisnode Analytics AS og jeg lurer på hva dette er for noe og hvordan de har fått inn opplysninger om meg og bilen min og hvordan de kan ha gitt ut dette til bilverksteder? Anonymous poster hash: b73be...cf1 Ingen flere smo har fått slikt i disse dager? Anonymous poster hash: b73be...cf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå