AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Hvor har dere vært? Hva er deres erfaringer? Har dere bodd på hotell eller leid leilighet? Vi reiser med barn på 5 år. Det kan gjerne være et rolig sted, men samtidig ikke altfor langt til liv og røre, ting å se og gjøre. Takk for input. Anonymous poster hash: f186d...fb5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Vi, familie på fem, falt for Makarska for 10-12 år siden, og har vært der mange ganger siden. Det har blitt ganske mye mer turister der de siste årene, men det er fremdeles et koselig sted. Vi har alltid hatt leilighet, og har aldri hatt dette klart på forhånd. For oss er det noe av sjarmen å komme dit etter noen dager med bilkjøring (vi har aldri tatt fly til Kroatia) og bare prøve lykken. Veldig mange eldre leier ut leiligheter, men har ikke noen annonser om dette på nett, så vi har alltid endt opp med rimelige og veldig flotte leiligheter med gangavstand til by og strand. Makarska ligger også enkelt til for utflukter til andre steder, for eksempel Split, øyene Hvar og Brac, Dubrovnik eller Mostar i Bosnia. Anonymous poster hash: 03f04...3f7 1
Nabojenta Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Jeg har vært mange steder på Kroatia og kjørt gjennom hele landet så å si. Dersom jeg skulle anbefalt et rolig sted med barn ville jeg si landsbyen Jelsa på øya Hvar. Jelsa er en liten koselig landsby ikke så langt fra byen Hvar som ogdå øya heter.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Privlaka. Anonymous poster hash: ee341...bc3
Majott Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Vi har leid leilighet av private de gangene vi har vært i Kroatia. Første gang vi var der hadde vi kun flybilletter, og hadde ikke planlagt noe. Det er mange som leier ut private leiligheter der, og du finner lett hotell om du trenger det. Kanskje noe vanskeligere i høysesong, da ville jeg leid på forhånd gjennom hostels.com eller noe. Vi har hatt leiebil under hele oppholdet de gangene vi har vært der, og kjørt bil gjennom Kroatia og Monte Negro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå