catman Skrevet 16. februar 2015 #21 Del Skrevet 16. februar 2015 Rundt 30000 for en Taurus, Sierra eller Golf synes jeg er voldsomt mye penger...for det samme får du en veldig fin 240 også, med nye bremser, klutsj, dekk og toppakning:http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55951449 Med det sagt, så har du rett i at Volvoen kan noen ganger gå for merkelig stive priser, og bensinforbruket på mine lå på rundt 0,8-1 l/mil. i gjennomsnitt. Det er en del, men gir ikke de helt store utslag om man ikke pendler 100km til og fra jobb hver dag. Med tanke på at 30000kr gir en inngangsbillett til en rimelig moderne, rimelig pålitelig bil også, så ville jeg nok ikke ha gått for en veteran i TS sin situasjon*. Personlig, uten unger og alt det som følger med, ville jeg bare ha hatt to veteraner og brukt de om hverandre. Dette er kjøreglede og meningsfull pendling, istdf å sitte i en dørgende kjedelig Toyota eller Honda hver dag...smak og behag. Et av de beste valg du kan gjøre er å gå for en Honda Civic. Her er en god bruksbil, godkjent til 2016, til 10000kr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pjusk94 Skrevet 17. februar 2015 #22 Del Skrevet 17. februar 2015 Ford sierra og BMW e23,e28 og e30 :D flotte biler og mekke på også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå