AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Hvis man har barn og har alt på stell, men røyker hasj iblant på kveldstid, hvor stor sannsynlighet er det for at man mister omsorgsretten hvis BV får greie på det? Anonymous poster hash: 298f6...e91 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Barnevernet er et lotteri. Og man gambler ikke bort barna ved å røyke hasj.Anonymous poster hash: 3d0a6...675 9
Missy1 Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Er cannabis viktigere enn barnet ditt? Isåfall får du ringe barnevernet selv, så slipper kanskje barna å få oppveksten sin ødelagt. 14
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Stor. Og heldigvis for det! Å røyke cannabis med barn i hus er så hinsides idiotisk og galt mot barna at jeg har ikke ord! Anonymous poster hash: b8f77...929 8
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har vært i bursdagsselskap der ALLE utenom meg røyka hasj. Og en annen bursdag ble jeg nærmest tvunget til å røyke hasj av "bursdagsbarnet".(to helt forskjellige miljøer). I disse bursdagene er det oppegående foreldre som jobber i helsevesen og andre med høyere utdanning som røyka. Jeg har hverken glede eller ønske om å røyke. Syntes selv at det er uansvarlig når jeg har barn. Men er det helt normalt å røyke på fest selv om man har barn eller? Bare lurer, for jeg føler meg nesten unormal som har disse holdningene.Anonymous poster hash: 3d0a6...675 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Hvis man skal se på det isolert sett, så er det vel ikke verre om en av foreldrene røyker seg en bønne enn at vedkommende drikker noen glass vin. Effekten er vel omtrentlig den samme. Når det er sagt, så er det nå en gang sånn at cannabis er et ulovlig rusmiddel, og kjøp, bruk og oppbevaring gjør deg dermed til en kriminell. Da blir det straks mer komplisert, og definitivt en bekymring for barnevernet. Ikke ok. Anonymous poster hash: dffdf...65b 10
Gjest Gia_ Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 Hvorfor i det hele tatt satse på noe sånn??
karroo Skrevet 13. februar 2015 #9 Skrevet 13. februar 2015 Tror du selv vet hva utfallet på det kan bli..
Gjest Vind Skrevet 13. februar 2015 #10 Skrevet 13. februar 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor røyke slikt i utgangspunktet, men ja i alle fall ikke med barn i hus.
Hottrio Skrevet 13. februar 2015 #11 Skrevet 13. februar 2015 Ikke røyk cannabis med barn tilstede!! BV kommer før du vet ordet av det. Røyk når huset er barnefritt. 2
chouette Skrevet 13. februar 2015 #12 Skrevet 13. februar 2015 Man blir ikke fratatt omsorgsretten av å røyke en joint. Hallo. Men episoden blir loggført hos BV og muligens politi, og skulle du drite deg ut med rusmidler ved en senere anledning vil det definitivt ikke tale til din fordel som forelder. 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #13 Skrevet 13. februar 2015 Min personlige mening er at det ikke er noe verre enn å ta et glass vin eller to på kvelden for å slappe av. Men det er nå sånn at det er ulovlig, og derfor gjør man ikke sånt når man får barn. Anonymous poster hash: c05a9...b68 7
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #14 Skrevet 13. februar 2015 Aner ikke om det er lov eller ikke, har aldri røyket det selv heller. Men jeg kan ikke tenke meg at det er alt som skal til for å miste foreldrerett dersom du ellers er er ordentlig og pliktoppfyllende forelder.Anonymous poster hash: 3ac93...c96 1
minister-mio Skrevet 13. februar 2015 #15 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har vært i bursdagsselskap der ALLE utenom meg røyka hasj. Og en annen bursdag ble jeg nærmest tvunget til å røyke hasj av "bursdagsbarnet".(to helt forskjellige miljøer). I disse bursdagene er det oppegående foreldre som jobber i helsevesen og andre med høyere utdanning som røyka. Jeg har hverken glede eller ønske om å røyke. Syntes selv at det er uansvarlig når jeg har barn. Men er det helt normalt å røyke på fest selv om man har barn eller? Bare lurer, for jeg føler meg nesten unormal som har disse holdningene.Anonymous poster hash: 3d0a6...675 Ser man bort ifra at hasj uansett er ulovlig syntes jeg det er tusen ganger bedre å røyke hasj på fest enn hjemme med barna i hus,
minister-mio Skrevet 13. februar 2015 #16 Skrevet 13. februar 2015 Aner ikke om det er lov eller ikke,Anonymous poster hash: 3ac93...c96 Virkelig? 1
Gjest Chloe87 Skrevet 13. februar 2015 #17 Skrevet 13. februar 2015 Venninna mi har i likhet med meg angst, men istedenfor å oppsøke lege for hjelp tok hun et dumt valg og selvmedisinerte med hasj om kveldene. Hun skjønte selv hvor gærent det var og ringte barnevernet. Hun hadde full omsorg, nå bor datteren hos barnefar og venninna mi får "kun" ha henne innimellom. Det har allerede gått ett år og jeg tror hun har er hard kamp i vente.
Gjest Chloe87 Skrevet 13. februar 2015 #18 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har vært i bursdagsselskap der ALLE utenom meg røyka hasj. Og en annen bursdag ble jeg nærmest tvunget til å røyke hasj av "bursdagsbarnet".(to helt forskjellige miljøer). I disse bursdagene er det oppegående foreldre som jobber i helsevesen og andre med høyere utdanning som røyka. Jeg har hverken glede eller ønske om å røyke. Syntes selv at det er uansvarlig når jeg har barn. Men er det helt normalt å røyke på fest selv om man har barn eller? Bare lurer, for jeg føler meg nesten unormal som har disse holdningene.Anonymous poster hash: 3d0a6...675 For meg virker det hvertfall ikke som disse menneskene har noe i et helseyrke å gjøre, det er skammelig! Håper virkelig ikke at det er normalt!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #19 Skrevet 13. februar 2015 Cannabis og barn har ingen ting med hverandre å gjøre.. Uansett meninger om cannabis så kan det ikke sammenliknes med alkohol da alkohol er et lovlig "rudmiddel" og cannabis ikke. Jeg mener helt og holdent at du sender feil signaler til barnet når du sitter å tar deg en joint, hadde det vært lovlig hadde diskusjonen vært helt anderledes :-)Anonymous poster hash: 270bf...87a 1
Crobern Skrevet 13. februar 2015 #20 Skrevet 13. februar 2015 Hvis man har barn og har alt på stell, men røyker hasj iblant på kveldstid, hvor stor sannsynlighet er det for at man mister omsorgsretten hvis BV får greie på det? Anonymous poster hash: 298f6...e91 Stooooooooor 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå