Gå til innhold

H&M+ (eller andre plus size-kolleksjoner)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke H&M+ avdelinger i Oslo-området er verdt å titte innom? Synes alle avdelingene har så ulikt utvalg, og det er ikke alle som er like bra heller.

Gi meg også gjerne tips på andre plus size-avdelinger (i andre butikker) som er verdt å stikke innom!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cellbes.no

Anonymous poster hash: 9ce01...82f

Skrevet

Ellos har en del greie basisplagg.

Zizzi har innimellom noen greie skjorter og gensere.

Ellers er +utvalget i Norge fullstendig håpløst. Jeg bestiller ofte fra utenlandske nettbutikker når jeg trenger noe.

Anonymous poster hash: f2441...831

Skrevet

Jeg er fullt oppdatert på nettet, asos har blitt en stor favoritt. Men det funker ikke når man helst skulle hatt en ny bukse igår, feks :P

Skrevet

I butikker så varierer det mye, ja. Jeg pleide alltid sjekke Kappahls XLNT, følte de og HM hadde mer ungdommelig og mindre kjerring enn Lindex sin generous bl.a men har jo funnet litt både her og der. Spesifikke butikker kan ikke jeg hjelpe med, sorry.

Skrevet

Hvilke H&M+ avdelinger i Oslo-området er verdt å titte innom? Synes alle avdelingene har så ulikt utvalg, og det er ikke alle som er like bra heller.

Gi meg også gjerne tips på andre plus size-avdelinger (i andre butikker) som er verdt å stikke innom!

Jeg syns hm utenfor oslo city pleier å ha godt utvalg.

Anonymous poster hash: cab60...7f6

Skrevet

Spørs hva slags bukse du er ute etter, og selvsagt hvilken størrelse, men Lindex har ofte litt greie bukser.

Skrevet

Liker og HM som ligger rett ved siden av Oslo City.

Skrevet

Alexis mote

Anonymous poster hash: 18028...715

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...