Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #1 Skrevet 10. august 2004 heisann. min kjæreste skal inn for en operasjon, dog en enklere operasjon i forhold til andre men han må nok være natten over, hvordan er det da med hans nærmeste som gjerne vil være hos han og støtte han, og som han vil ha der, får de også lov til å overnatte? hvordan er reglene der?
bluebird Skrevet 10. august 2004 #2 Skrevet 10. august 2004 Hei! Det enkleste er vel å ringe den avdelingen han skal innlegges på. Ellers kan du jo ev. sjekke om sykehuset har hjemmeside. På St.Olavs sin hjemmeside får du f.eks. denne informasjonen.
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #3 Skrevet 10. august 2004 dette gjelder louisenberg men fant inget! men vil jo helst dele rom med han da, ikke i eget mener jeg. ville jo være hos han, det var det som var meningen.
Catzy Skrevet 10. august 2004 #4 Skrevet 10. august 2004 Tviler sterkt på om du får lov til å overnatte, med mindre han er døden nær. Man har sånne ting som heter besøkelsestid og sånn. Selv om de kan være litt rause på disse, så må du nok gå hjem senest 22.00, vil jeg tro. Men ring avdelingen på forhånd og hør. Mulig de er mindre strenge enn på andre sykehus. På den annen side, hvis du ikke er der og er bekymret, så kanskje han bare sovner og ikke bekymrer seg i det hele tatt selv. Catzy
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #5 Skrevet 11. august 2004 Tviler jeg på. Månok være alvorligere greier med flere netter. Og barn selfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå